┼×─░MD─░ OYNA

12.05.2024 SWEET BONANZA­čŹş SLOT OYUNLARI ­čŹş T├ťRK─░YE BONANZA REKORU­čŹş BONUS BUY­čŹşKAZAN├ç VEREN K─░TAP OYUNLARINDAYIZ


´┐Ż ´┐Ż 
LIVE ´┐Ż ´┐Ż  ´┐Ż ´┐Ż 


12.05.2024

Neredeyiz De─čerli arkada┼člar─▒m Tabii ki. Sweet bonanza day─▒z taktik maktik yok. bam bam bam bam k├╝├ž├╝k bir kasam─▒z var. 900 L civar─▒nda de─čerli arkada┼člar. vurguna geldik bakal─▒m neler olacak yok. mu birer tane like ┼č├Âyle yakal─▒m buray─▒. de─čerli dostlar yans─▒n bug├╝n Buralar. de─čerli arkada┼člar g├╝zel ba┼člad─▒k gibi. Sanki bir ┼čey yapmasalar. Bali Bal de bal diyerekten heyecan. dorukta. s─▒z mekanday─▒z de─čerli arkada┼člar benim. i├žin. zaten ├žok ├Ânemli bir oyun En ├žok. oynad─▒─č─▒m oyunu zaten yak─▒ndan takip. eden de─čerli arkada┼člar bilir Hey. Doruk Buralar biraz sonra kar─▒┼čabilir. de─čerli dostlar bendenin s├Âylem bu kar. uzatman─▒n alt─▒nda kesinlikle bir ┼čey. olabilir de─čerli arkada┼člar heyec s├╝rme. eki Haz─▒r─▒ Benum ├žektim dikkatli olun. arkada┼člar ha bakal─▒m almakta fayda var. dedik oynad─▒─č─▒m ├Ânerdi─čim lini a─č─▒ Orun. Ben. y─▒.

Dayak ├žalmaya ba┼člad─▒ Vallah var m─▒ Bir. Nazar oyn Vallahi nazar da ├ž─▒k─▒yor. galiba Ben dedim verecek Galiba dedim. De─čerli arkada┼člar─▒m bo─▒n ├žocu─ču sen s. Ben su vereni itfaiyenin. hortumunu. deposunu diyorum Of diyorum Olsun. S─▒k─▒nt─▒ yok can s─▒km─▒yor de─čerli dostlar. nas─▒l ge├žiyor g├╝n├╝n├╝z var m─▒ kat ┼č. yap─▒┼čt─▒rmalar. e Vallahi ┼čaka maka bitirdi ya. bir daha yap─▒┼č─▒m de─čerli dostlar k├╝├ž├╝k. kasa katlama i┼či zor i┼č De─čerli. arkada┼člar─▒m bilginiz olsun haftal─▒k. de─čerlendirmeler devam ediyor Telegram. kanal─▒ma da bekliyorum ekmek d├╝┼čman─▒n. y─▒na bak─▒n 3 posta uzatt─▒ ya. posta neymi┼č fena de─čil. 308 h─▒zl─▒ yap─▒┼č de─č Dostlar ├žok tatl─▒. oluyor S├Ând├╝r├╝n De─čerli arkada┼člar─▒m yok. birer tane like de─čerli dostlar yakal─▒m. Buralar bu sefer yine ├žok g├╝zel ba┼člad─▒k. verecek herhalde ya. ├žen. koy ilginiz olsun ├çok g├╝zel oldu an. itibariyle ama.

Biraz Ufak da olsa moralimizi bozmu┼čtu. ama yap─▒┼čt─▒rmaya devam ettik ├╝zerinden. bir daha yap─▒┼čt─▒rd─▒k ├žok g├╝zel sonu├ž. elde ettik De─čerli arkada┼člar─▒m ┼×imdi ne. yapaca─č─▒z buu ┼ču an tam olarak. kesemiyorum ┼ču gidi┼čat─▒ bir. g├Ârelim ┼čimdi ├ž─▒lg─▒n Yal─▒m yaparak devam. etsek daha mant─▒kl─▒ Olabilir ├ž├╝nk├╝ her. ne kadar baz─▒ baz─▒ ki┼čiler ├╝st ├Âdemez. dese de bence ├Âdeyebilir De─čerli. arkada┼člar─▒m ┼č├Âyle 1600 L falan bir. kar─▒m Pardon 1300 L falan bir kar─▒m─▒z. var ┼č├Âyle 1600'l├╝ bir al─▒m yapt─▒m. y ┼čurada bir koyarsak biliyorsunuz. kazanc─▒n yan─▒nda yine rekor kazan├žlarda. b├╝y├╝k kazan├žlarda bigler koval─▒yoruz. de─č zaman oldu gibi ne K. ├ž─▒ksam bakm. ama. gi yok ├ž─▒k─▒. 4 SP Bu da g├╝zel ekrana benziyor bu. arada Y├╝r├╝ be ya kulum endam─▒n─▒ g├Ârek. diyece─čim ama neyin endam─▒ b├Âyle ne. yapmaya ├žal─▒┼č─▒yorsun anlam─▒┼č de─čilim ya. yap son dakikan─▒ Bak bu sefer ┼ča┼č─▒rtt─▒.

Beni Ne kald─▒ de─čerli dostlar ne kadar. param─▒z kald─▒ 1200 var bir daha. yap─▒┼čt─▒ral─▒m hala 200 300 300 L bir. kar─▒m─▒z var 900 Layla gelmi┼čtik Telegram. kanal─▒ma da bekliyorum g├╝zel bir ailemiz. var Sizleri aram─▒zda g├Ârmekten mutluluk. duyar─▒z de─čerli dostlar tutmad─▒ her. zaman papaz pilav yemiyor Ne yaz─▒k ki. de─čerli arkada┼člar ne yapal─▒m Denemekte. fayda var denemeden de. bilemiyorsun yap─▒┼čt─▒rd─▒k ama bir. yap─▒┼čt─▒r t─▒rak bir ┼čeyler yapal─▒m dedik. ama bilmiyorum al nazar─▒. Aynen ne diyordu bir pa┼č at s├Âz├╝ mor. ┼čeker giren yere dert girmez Baby ye┼čil. de geldi kum kum kum kum kum yok mu kum. kum kum kum bu yam yok mu ┼čak─▒r ┼čak─▒r Oh. be sens bam. bam ekmek d├╝┼čman─▒ seni Al sana Odun al. sana boru Hangisi ho┼čuna giderse az ├Ânce. bahsetti─čin gibi de─čerli dostlar. ├╝z├╝lmeyecek ┼čekilde oynarsan─▒z b├Âyle. enteresan ├ž─▒lg─▒n riskler de alabiliyor.

Insan rahat kafeli oldu─ču zamanlarda. ┼čimdi Ne yapal─▒m t─▒n furt dedi─či. yerdeyiz yine ├Âdedi bir ├Âncesini ├Âdemedi. bunu da ├Âdedi. bir daha deneyelim ya ├ž─▒lg─▒n bir al─▒m. ┼čuralarda ┼č├Âyle biraz aray─▒ a├žarsak. Ondan sonra ble merdiven ┼čeklinde. ilerleriz de─čerli arkada┼člar ┼×urada da. b├Âyle 200x falan verirse var ya tad─▒ndan. tad─▒ndan ┼čeyinden yenmez kayma─č─▒ndan. yenmez de─čerli arkada┼člar. karpuz yine RK kald─▒k Asl─▒nda vitese. d├╝┼čecektim ┼čimdi ger├že─čini s├Âylemek. gerekirse ama hem deniyorum De─čerli. arkada┼člar─▒m hem B├Âyle ├ž─▒lg─▒nl─▒k. ar─▒yorum hem fantastik ┼čeyler ar─▒yorum. de─čerli dostlar hem yap─▒┼čt─▒rmak. istiyorum hepsini istiyorum fiz al─▒m─▒n. ├çocu─ču vallahi yine g├╝zel ekranlar var. kar┼č─▒m─▒za ┼čurle ├ž─▒lg─▒n bir ┼čeyler yapsa. ┼čuralar bir Uzatma falan filan yanacak. Buralar galiba de─čerli dostlar neler. d├╝┼č├╝n├╝yorsunuz de─čerli yorumlar─▒n─▒z─▒.

Bekliyorum oyun ├Ânerilerinizi bekliyorum. Bu tarz g├╝zel kaliteli i├žeriklerin. devam─▒ i├žin B uzatma m─▒ geliyor tutar─▒z. yapma kanal─▒ma da abone olsan─▒z beni ├žok. mutlu etmi┼č olursunuz Daha fazla ki┼čiye. ula┼čm─▒┼č olursunuz Haydi Biran like. atal─▒m de─čerli arkada┼člar yans─▒n Buralar. de─čerli yapak Haydi dah ucundan verir. yine g├╝zel ├žarpanlar falan var dab. yapamad─▒k ya olsun ├çok da k├Ât├╝. ge├žm yolluk var m─▒ yolluk. istiyorum bunu. yap─▒┼čt─▒rsak yap─▒┼čt─▒ral─▒m ya ne. olacak b├╝y├╝k oynu de─čer. ┼ču an kestiremiyorum ama ├žok kar─▒┼č─▒k. yani bilginiz. olsun En k├Ât├╝ ba┼člad─▒m beniz ya ne. olacak tekrar sava┼čmaya devam. edece─čiz evet Y├╝r├╝k. geldi bir. ├žarpana nini kulunu kumunu yamini yedim. ├žocu─ču seni ya niye oraya ├žarpan. atm─▒yorsun Nanay yemedi Bu sefer de. Dostlar son dakika Oh Nazar m─▒ ├ž─▒kar. buradan Vallahi ├ž─▒k─▒yor. galiba al nazar─▒m Aynen b├Âyle oh be Nas.

Bebe─čim Ne diyoru bir pa┼č at─▒n ├Âz├╝ mor. ┼čeker giren yere dert girmez Baby ┼č─▒k─▒r. ┼č─▒k─▒r Dur biraz damardan alay─▒m enerji. enerji en Oh koy koy koy doldur. yap─▒┼čt─▒raca─č─▒m z─▒m─▒n ├žocu─ču ┼čekar ┼čekar. sen Bam Bam. Vallahi gelen son dakika Mutlulu─ču ├çok. g├╝zel bir ┼čekilde devam ediyoruz ama. art─▒k ├ľtesi d├╝┼čme zaman─▒ Bence geldi. de─čerli arkada┼člar merdiven. uygulad─▒─č─▒m─▒z kadar uygulad─▒k ┼čimdi Ne. yapal─▒m ne kadar d├╝┼čelim merdiveni. ┼čuraya kadar bir d├╝┼čelim bakal─▒m ├ç├╝nk├╝. ├╝stte ├žok 100 X'in ├╝zerine ├ž─▒kt─▒k bir. sat─▒n al─▒m haricinde hepsi 100x ├╝zerinde. ├Âdedi bu 200'e yak─▒n en son olan de─čerli. arkada┼člar ┼č├Âyle biraz vitesi d├╝┼čmeyi. tercih ettim bilginiz olsun ama hala. durmu┼č gibi hala. gibi 3 bu├ž ya┼č─▒ndan beri Damardan Ald─▒m. o Muazzam ses ─░bram bu neymi┼č. b├Âyle bay─▒l─▒yorum de─čerli dostlar. Ger├žekten var ya ├žok tatl─▒ oluyor ya ├žok.

┼×ukur ├žok. ┼čukur ┼čuraya bak─▒n ya devam M etseydik. acaba vitese ├žok mu d├╝┼čt├╝k acaba Ahlar. vahlar Neyse Ahlar vahlar bizim. kitab─▒m─▒zda yok de─čerli arkada┼člar. babaannemin de bir ┼čey olsayd─▒ Dedem. olurdu diyerekten keyfimize bakal─▒m hi├ž. geriye d├Ân├╝ d├╝┼č├╝nmeye gerek yok hepsi. bo┼č ge├žecek Ge├žmi┼č ge├žti de var yani. defalarca g├Ârd├╝k. bunlar─▒ yok mu Bir. ├žarpan Sen. kumunu kumunu ├Âpeyim. Senin at ik tane ye┼čil oraya 21 ├žarpan. geldi g├╝zel de─čerli arkada┼člar 200 g de. burada var desek Yine 100x yak─▒n seyir. ediyoruz ┼ču an hala spiner imiz var. ├ž─▒lg─▒n ekranlar geliyor her ne kadar i┼č. i┼člem. i┼čleri zay─▒f olsa da ay─▒m─▒z g├╝zel. De─čerli arkada┼člar─▒m Yine de buralar. kar─▒┼čabilir bir ├ž─▒lg─▒n al─▒m eklesem mi. acaba b├Âyle g├╝zel ekranlar kar┼č─▒m─▒zda. var ama korkuyorum Ya vall emim bo┼ča. gidecek diye de korkmuyor de─čilim Biraz. daha b├Âyle ayar─▒ bozmadan m─▒ iler Nas─▒l.

Yapsak kesemiyorum de─čerli arkada┼člar─▒ma. bak─▒n ├ç y├╝zer ├ž─▒k demek ├Âdeyince. ├Âd├╝yormu┼č de─čerli arkada┼člar ├ľ yok Hay ├Â. hayat─▒mda g├Ârmedim gibi s├Âylemler bence. yanl─▒┼č Derli arkada┼člar─▒m bilginiz. olsun. ┼×imdi bir daha ├Âder mi acaba ├╝ iki t─▒k. art─▒ral─▒m ┼č basamak ik basamak atar─▒z ya. o tarz ona benzer ├Âyle bir ┼čeyler yapal. bakal─▒m de─čerli arkada┼člar ┼×emistan. z─▒m─▒n ├žocu─ču. seni yok mu birer tane like de─čerli. dostlar kar─▒┼čmas─▒n m─▒ Buralar yanmas─▒n. m─▒. niler gidiyor. Alo olsun 500 Kay 500 money money money. is Money hesab─▒ Man her zaman M. miktar─▒n─▒n bir ├Ânemi yok de─čerli. arkada┼člar Yeter ki yap─▒┼čt─▒ral─▒m ┼×uraya. bak iki tane kalp Vallahi geldi ya nazar. Oh vallahi ├ž─▒kt─▒ ya yan─▒yor Buralar. de─čerli arkada┼člar koy koy koy K yok mu. K Evet Yami yok mu yamini yedim ├žocu─ču. seni ┼×─▒k─▒r ┼×─▒k─▒r. sen se i┼č─▒n bam bam Oh be Nas─▒l bebe─čim.

Ya ─░┼čte budur ya S├Ând├╝r├╝n de─čerli. arkada┼člar Urum haz─▒r verin odunu. ac─▒may─▒n sana d├Ân├╝yor ge├žiyor arkaya. de─čerli dostlar yakalam─▒┼čken b├Âyle. s─▒rt─▒na s─▒rt─▒na b├Âyle b├Âyle beline. beline De─čerli. arkada┼člar─▒m vallahi oh ├žok tatl─▒ ├žok. Muazzam ┼čey oldu yine rekora do─čru. gidiyoruz al─▒┼čt─▒k bir defa al─▒┼čt─▒k bu. rekor i┼čte Derli arkada┼člar sever. misiniz rekor Big Win b├╝y├╝k kazan├ž sever. misiniz de─čerli arkada┼člar ben. bay─▒l─▒yorum. Oh. seni Bun Tutay. ucundan Ara ara bir ├žarpan g├Ârd├╝m sanki. de─č bir daha 50 g├Ârd├╝m de─čerli. arkada┼člar nereden nereye kasam─▒z ona. kartl─▒k baya─č─▒ bir ┼čans i┼če oldu da ka├ž. turdur ├╝st ├╝ste 100x ├╝zerine ├ž─▒k─▒yoruz. en son burada 500x ald─▒k de─čerli. arkada┼člar g├Ârd├╝─č├╝n├╝z gibi g├Âr├╝yorsunuz. ┼ču an. yani. yapsak bir im ┼čur ya Tabii artt─▒raca─č─▒z. bir tar da bir daha bir g├Âreyim ├žok ├╝ s├╝. ├Âdedi kesemiyorum de─čerli arkada┼člar.

Sabaha kadar buraday─▒z verece─čiz odunu. yap─▒┼čt─▒raca─č─▒z hakk─▒n─▒ verece─čiz Tabii. ki b─▒rakmayaca─č─▒z o verdi─či s├╝rece ben. yap─▒┼čt─▒rmaya devam edece─čim hi├ž ┼č├╝pheniz. olmas─▒n De─čerli arkada┼člar─▒m Ama. ger├žekten diyorum mor ┼čeker giren yere. dert girmiyor. Baby iler oluyor burada Fuat abi. yan─▒yorum bir daha m─▒ uzatma Yok can─▒m. ├žarp uzat vall yine uzatma de─čerli. arkada┼člar Ufuk Cebeci karde┼čim demi┼č ki. bana selam s├Âyler misin sana Selamlar─▒n. en kral─▒n─▒ g├Ânderiyorum de─čerli. karde┼čim desteklerin i├žin te┼čekk├╝r. ediyorum B├╝t├╝n hepinize desteklerin i├žin. te┼čekk├╝r ediyorum de─čerli arkada┼člar. b├Âyleki ├žok b├╝y├╝k de─čil ama kendi. ├žap─▒mda b├Âyle iyi bir yay─▒nc─▒ oldum. diyebilirim Sizler sayesinde k─▒sa bir. s├╝rede De─čerli arkada┼člar─▒m be─čim. ─░n┼čallah daha b├╝y├╝k olaca─č─▒z umu teker. teker te┼čekk├╝r ediyorum Ufuk karde┼čim. tekrardan Selamlar sayg─▒lar.

Olsun sona karde┼čimiz de demi┼č. ki okumaya ├žal─▒┼č─▒yorum biraz kafam. kar─▒┼čt─▒r─▒yor dilim. s├╝r ┼×├Âyle bak─▒yorum bat can─▒n─▒ dol senin. tam okuyamad─▒m Ama sen anlad─▒n. onu yani. ├žok g├╝zel ilerliyoruz de─čerli arkada┼člar. ilk defa alt─▒na d├╝┼čt├╝k yorumlar─▒n─▒z─▒ da. okuyorum tek tek De─čerli arkada┼člar─▒m. bilginiz olsun. azu ┼č bir dah bir alal─▒m hala kovalamay─▒. d├╝┼č├╝n├╝yorum de─čerli arkada┼člar baz─▒. arkada┼člar Dur Yapma etme dedi─čini duyar. gibiyim ama dayanam─▒yorum de─čerli. arkada┼člar V. Day kap─▒ld─▒─č─▒m. gior kazan├ž daha Faz isti insan dah. lun yz. gelme derece. ┼čansl─▒y─▒z V neymi┼č ya madem ├Âyle biz de. merdivenden devam edelim de─čerli. arkada┼člar Asl─▒nda ble daha ├ž─▒lg─▒n al─▒m. yapas─▒n var ama yani ├žok vermesi. ger├žekten kafam─▒ kar─▒┼čt─▒rm─▒yor de─čil. yani yoksa ac─▒mayaca─č─▒m. ama baya bay ├╝zer ├ž─▒kt─▒─č─▒m arlar. ┼čuraya bak─▒n ya bu neymi┼č ya bug├╝n at.

O─člum bir. ├žarpa L kulunun yamini yedim ├žocu─ču lan. ┼čuraya bir ├žarpan at ama ya ├žok k├Ât├╝. oldu Tamam biliyorum yoruldum beni biraz. incinmi┼č olabilirsin ama incinmi┼čsin. Baby yine uzatma geldi de─čerli dostlar. sit banz uzatma geldi─či an ┼čekeri. g├Ârd├╝─č├╝n├╝z an 3 tane korkmay─▒n de─čerli. arkada┼člar benden size s├Âylemesi genelde. % 0 85 g├╝zel g├Ânderiyor ├Âzellikle ├╝stte. uzatt─▒. birun buu d├╝┼č├╝n├╝yorum Hey yok. birane A├ž kak oldu. kakak ├çok Muazzam ekranlar geliyor. verecekmi┼č gibi burada yine ├ž─▒karsak. ┼ča┼č─▒rmay─▒n son. arud ├ž─▒l var gibi geliyor ├╝zer yanak. istemiyorum. yap biraz kar─▒┼č─▒k Aynen ├Âyle al nazar─▒. da ben dedim ud duracak dedim ─▒s─▒k ├ça─č. geliyor. yaprakl─▒. sen sen Ben dedim de─č arkada┼č yine mor. ┼čeker der hi├žb ┼čey kalmad─▒. bir daha kolay─▒m de─čerli arkada┼člar. bozmak istemiyorum ama veri dayam g├╝zel. ekranlar var Hep son dakika vuruyoruz.

B├Âyle tutuyor bizi oyunda da tutuyor Bir. taraftan da Y├╝r├╝yoruz de─čerli arkada┼člar. kasam─▒z nasem kasam kap─▒yoruz daha. do─čuses s├ AC ┼čeyler. s├Âyledim bu neymi┼č b├Âyle yok. ORT S├Ând├╝r├╝n de─čerli karde┼člerim bam. bam ├çok tatl─▒ ya bug├╝n. Vallah ger├žekten enteresan bir ┼čekilde. devam ediyoruz bana sorsan─▒z Ben de ┼ču. an ┼ča┼č─▒r─▒yorum de─čerli arkada┼člar. Asl─▒nda baz─▒ s├Âylemleri anl─▒yorum ya bu. kadar ├╝st ├╝ste 100x vermesi de ├žok. b├Âyle ┼čey de─čil ya ├žok ble normal bir. durum de─čil de─čerli arkada┼člar baya─č─▒. baya─č─▒ ┼čansl─▒ bir g├╝n├╝m├╝zde yiz de. diyebiliriz. banza bu SL en ├ž─▒lg─▒n─▒ ne yapaca─č─▒ belli. olmaz hala ├ž─▒lg─▒n ├žarpanlar falan var. ekranda de─čerli arkada┼člar g├Ârd├╝─č├╝n├╝z. gibi hala enteresan kombolar oluyor. uzatmalar. geliyor Allah Allah Mega olsun. yapt─▒rmam─▒ bakal─▒m ya bize ne dieren ya. ne yap─▒yorsa. yaps─▒n Var m─▒ ba┼čka ├ž─▒lg─▒n ┼čeyler acaba.

Yine uzatmas─▒n─▒n alt─▒nda bir ┼čey. olabilir mi de─čerli arkada┼člar karacak. m─▒ bural derken Vallahi varm─▒┼č Ben s. dedim kar─▒┼čt─▒ Buras─▒ ┼čeker ┼čeker. rekordan rekora sens i┼č pam pam Oh be n. bebe─či n. bebe─čim ├žok Muazzam yeni bir rekor geldi. de─čerli arkada┼člar kar─▒┼čacak Buras─▒. bilginiz olsun 20.000 liraya kadar. ├ž─▒kt─▒k nereden nereye tad─▒nda b─▒raksak. bu sefer tad─▒nda b─▒rakal─▒m de─čerli. arkada┼člar Muazzam m├╝thi┼č bir vurgun. yapt─▒k hi├ž akl─▒m─▒n ucundan ge├žmeyen bir. kazan├ž ald─▒k de─čerli arkada┼člar. Ama mevzu nerede ba┼člad─▒ en ba┼čta b├Âyle. 1000 L falan bir kararla ba┼člam─▒┼čt─▒k. orada tekrardan ba┼člad─▒─č─▒m yere. d├Ânm├╝┼čt├╝k tekrar yapt─▒rm─▒┼čt─▒k falan. filan biraz ben y├╝z Han y├╝zde olarak. nas─▒l desem fazlas─▒yla ┼čans tabii ki ama. de─čerli arkada┼člar rahat kafan─▒n da. ├Ânemli oldu─čunu yine vurgulamak. istiyorum Sizleri ├žok seviyorum Bu tarz.

kaliteli i├žeriklerin devam─▒ i├žin. kanal─▒ma abone olursan─▒z beni ├žok mutlu. edersiniz moderat├Âr arkada┼člar─▒ma. m├╝dahalelerden ├Ât├╝r├╝ te┼čekk├╝r ediyorum. hepinize te┼čekk├╝r ediyorum en yak─▒n. zamandaki g├Âr├╝┼čmek ├╝zere. diyerekten kal

All Devices iOS Android Chromecast