┼×─░MD─░ OYNA

12.05.2024 SWEET BONANZA­čŹş SLOT OYUNLARI­čŹş REKOR KAZAN├ç­čŹş B├ťY├ťK KAZAN├ç PE┼×─░NDEY─░Z­čŹşK├ť├ç├ťK KASA ─░LE VURGUN PE┼×─░NDEY─░Z


´┐Ż ´┐Ż 
LIVE ´┐Ż ´┐Ż  ´┐Ż ´┐Ż 


12.05.2024

T├╝rkiye'nin en vurguncu kanal─▒na Hepiniz. ho┼č geldiniz arkada┼člar Ben Bu─čra bug├╝n. 00 TL'lik k├╝├ž├╝c├╝k bir kasayla yine en. sevdi─čim oyunda sizlerle birlikteyim. Canlar 00 liral─▒k bir al─▒mla. ba┼člayaca─č─▒m Bu s─▒rada biliyorsunuz ki. baz─▒lar─▒ videolar─▒m─▒ ├žal─▒yor o y├╝zden. ┼čimdiden videoya bir be─čen atmay─▒. unutmay─▒n Efendim ki onlar─▒n ├Ân├╝ne. ge├žebilirim Ayn─▒ zamanda da orijinal. kanal─▒m arkada┼člar kazino G├╝ne┼č ve Ay o. y├╝zden bunu ba┼čka kanallarda g├Âr├╝rseniz. bu videoyu L├╝tfen gelip benim kanal─▒mda. izleyin ┼×imdiden te┼čekk├╝rler sa─č olun. var olun ┼čimdi Cano. Bug├╝n ne yapar─▒z ne ederiz bilmiyorum. bug├╝n ├žok. y├╝klenmede bundan ├Ânce 5000 L y├╝kleme. yapt─▒m o da. gitti O y├╝zden bilmiyorum kankam. bakaca─č─▒z edece─čiz bir ┼čeyler yapmaya. ├žal─▒┼čaca─č─▒z Bu arada siz bu Videoyu. izlerken ben saat 11'de canl─▒ yay─▒nda. olaca─č─▒m haberiniz olsun saat 11'de de.

Canl─▒ yay─▒nda g├Âr├╝┼čmek ├╝zere haberiniz. olsun efendim sonra ben duymad─▒m ben. bilmiyordum falan pi┼čman ben kabul. etmiyorum arkada┼č─▒m en k├Ât├╝ yaks─▒n haber. alam─▒yorum diyorsan diyorsan ki Aa ben. senin kanal─▒n─▒ bulamad─▒m bilmem ne falan. fi┼čman bak ne yap─▒yorsun Biliyor musun. ┼×imdi YouTube'a geliyorsun arama k─▒sm─▒na. kanal─▒m─▒n ad─▒n─▒ yaz─▒yorsun yani kazino. g├╝ne┼č ve ay yaz─▒yorsun Daha sonras─▒nda. herhangi bir video ya da bu videoyu. izliyorsun diyelim yorumlar k─▒sm─▒na Cano. Telegram adresimi discord adresimi. Instagram adresimi hepsini b─▒rak─▒yorum. Tamam bunlardan birine kat─▒l─▒yorsun. genelde yay─▒nlar─▒m─▒ Telegram ve. discorddan bildiriyorum ├Âzellikle. oralara kat─▒l─▒rsan oraya direkt biz. payla┼č─▒yoruz Yay─▒nlar─▒ oradaki yay─▒na. bas─▒yorsun geliyorsun Cano sen de bizle. beraber ak┼čam 11'de Keyif yap─▒yorsun. can─▒m. benim Ne reklam yapt─▒m ha 3 dakikada.

├ťf Neyse oyun g├╝zel ├Âd├╝yor hala 8 spim. var 3200 yapt─▒k bile g├╝zel h─▒zl─▒. ba┼člang─▒├ž en sevdi─čim bunu bir t─▒k dah. artt─▒r─▒rsak tad─▒ndan. yenme ak─▒yor yapar─▒z. ak─▒yor gelecek karpuz Hadi lan bir 100. ya da 50 lan g├╝zel devam─▒. olur k├Ât├╝ de─čil k├Ât├╝ de─čil 4.000 yapt─▒k. kankam 3x yapt─▒k neredeyse kasay─▒ bir. 200 300 daha kazan─▒rsak 3x vermedi can─▒n. sa─č olsun g├╝zel kan mis gibi ba┼člang─▒├ž. ben hemen b├╝y├╝t├╝r├╝m al─▒m─▒ 3200 yapar─▒m. devam. ederim. ┼×imdi Lan ke┼čke oha O─člum bak buraya. 100x. atarsa lan Allah seni ne yapmas─▒n. be Neyse g├╝zel En az─▒ndan 500 bakal─▒m 5. ┼čeker bize yarayacak m─▒ kanka para. getirecek mi sanm─▒yorum bir ik kere daha. denk geldi mi bu 5 ┼čeker dalgas─▒na Hi├ž. ├Âdeme yapmad─▒ ama ├žarpanla hi├ž. gelmemi┼čti bu ├žarpanla geldi Belki. bozmaz. oyunu belki ├Âdeme atmaya devam edebilir. Bilmiyorum. bakaca─č─▒z mavi gelecek erik gelir pe┼čine.

Ye┼čil geliyor bir ├žarpan g├╝zel bir. ├žarpan b├╝y├╝k bir o─člum ya Neyse mone. kanka Param─▒z─▒ geri ald─▒k spiz var ─░lla. bir ┼čeyler yapar─▒z g├╝zel zarar etmedik. En az─▒ndan biraz daha kar yaparsak ├žok. tatl─▒ olur En az─▒ndan kafam─▒z rahat. oynar─▒z kanka korkmadan oynar─▒z rak rel. B├Âyle alttan alttan c─▒nc─▒k c─▒nc─▒k. tak─▒l─▒r─▒z ├žok oynayacak gibi durmuyor. a─▒ek ya da 50x gelmedi─či s├╝rece hi├žbir. i┼če yaram─▒yor Aga buu da b├Âyle ├Â─črenmi┼č. olduk Sweet evin bark─▒n yok. mu 4800 Tamam bir 4200 alal─▒m o zaman. olabildi─čince b├╝y├╝k koval─▒yorum Kanka. iki g├╝nd├╝r ├ç├╝nk├╝ full kay─▒p ya┼čad─▒m En. az─▒ndan bug├╝n Toparlamam laz─▒m O y├╝zden. yani ┼č├Âyle bir 20 30k l─▒k Bir Vurgun ├žok. g├╝zel i┼čime yarayabilir ┼ču zararlar─▒. ├ž─▒kar─▒rsam ┼čahane olur. daha fazlas─▒ olursa neden. olmas─▒n ama ana Hedef birinci Hedef yani. b├Âyle bir 20.000 band─▒ falan ok Bizim.

I├žin en az─▒ndan ufak tefek zararlar─▒. toplar─▒z bu ay birazc─▒k ├žok iyi. ba┼člamad─▒k a├ž─▒k├žas─▒ aya─ča b├Âyle Ar. vurgunlar yap─▒yorum vesaire onlar ayakta. tutuyor beni ama genel anlamda bakt─▒─č─▒n. zaman zararda m─▒y─▒m de─čilim bir di. vurgunu yapt─▒m ama ne yay─▒nda ne videoda. o tamamen ki┼čisel bir ┼čey yay─▒nda. g├Âstermi┼čtim size. zaten yani toparl─▒ toparl─▒ o toparlam─▒┼č. t─▒r O da anca canl─▒ yay─▒n─▒n zarar─▒n─▒. toparl─▒ kafa kafaya faland─▒r herhalde bu. ay art─▒k Ufaktan bir kar yazman─▒n vakti. geldi. bence ├žok bir art─▒ da de─čiliz Can O. Anlayaca─č─▒n 100 geldi de oynamayacak. Kanka ekrandan belli. ya Ya var ya ekrandan belli kanka. geli┼činden belli ediyor Kendini. ya gene ba┼člad─▒ ya biz dedik g├╝ncelleme. mi geldi ┼×├Âyle mi oldu falan─▒ filanl─▒. gen 50 ik yerik atarsa belki i┼č yapar. bir tane mavi ┼čimdi ye┼čil Neyse tamam. iyi de─čil ama k├Ât├╝ de de─čil can o bir.

Al─▒m kadar da kar yapt─▒k 10 k'ya kadar. uzatt─▒k. kasay─▒ g├╝zel kasam─▒z 10.000'i ge├žti. Kankac─▒─č─▒m g├╝zel ba┼člang─▒├ž olur Bu arada. zarar─▒ ufak ufak kapat─▒yoruz ama hala o. istedi─čim ┼čeyi yakalayamad─▒m ne derler. b├╝y├╝k ├žapl─▒ i┼čte ne B─░M tane 100 geldi. bir tane 50 geldi kanka ekrana ├Âdedi─či. para tatmin edici de─čil yani Vurgun. g├╝zel kazan├ž g├╝zel ama 400'l├╝k al─▒m. zaten ik kat─▒ Kanka zaten neredeyse. 10.000 yap─▒yor yani bir 100x bir 50x ├žok. fazla yak─▒┼čmad─▒ Bence bu ekrana Neyse. toparlan─▒r. halledilir halledece─čiz. bakaca─č─▒z kasam─▒z g├╝zel rahat oynuyorum. biraz daha ┼ču an kan 4800 al─▒m─▒m hala. 5800 var ana kasay ├ž─▒kard─▒─č─▒n zaman 4000. net day─▒m ┼ču an o y├╝zden bir t─▒k kafa. rahatl─▒─č─▒ b├Âyle g├╝zel rahat rahat. oynayabiliriz ┼×u an biraz daha vursak. al─▒mlar─▒ b├╝y├╝tmek istiyorum ama biraz. b├╝y├╝k kovalamak istiyorum ama denk.

Getiremiyoruz Can ├Âd├╝yor bak zarar. yazm─▒yor oyun ger├žekten k├Ât├╝ de─čil ama. sadece ┼čey yani ├žok ufak Karlar veriyor. ve rolanti oyun daha Bak i┼čte bu i┼čte bu. aranan kan ─░┼čte bu kankam be nice g├╝zel. helal Erkek be aranan Buydu i┼čte Can O. beklenen. aranan hareket buydu g├╝zel 23 300 6 8. g├╝zel Sana bir ┼čey diyeyim mi kanka bak. bu Bu ├žok iyi oldu Bak ┼čimdi nas─▒l. rahatlayaca─č─▒ nas─▒l nas─▒l ilerletecek. kasay─▒. izle g├╝zel bu da fena de─čil g├╝zel can─▒m. ┼čimdi 30 yapt─▒k m─▒ kasay─▒ istedi─čimiz. yere getirdik Oo 30.000 tam g├╝zel ┼č kasa. Tam istedi─čim yerde Kanka kasada problem. yok kasam─▒z tam 20'ye falan katlad─▒k. m├╝kemmel ama bence Bak bence devam. edersek ├žok daha fazlas─▒n─▒ al─▒r─▒z gibime. geliyor oyun ├ç├╝nk├╝ ufaktan kusuyor. Muhtemelen birka├ž g├╝nd├╝r kapal─▒ oldu─ču. i├žindi o y├╝zden ┼č├Âyle bir 12. yap─▒┼čt─▒ray─▒m Hemen pe┼čine 18'im arkamda.

Yani 12's arkamda tutmaya devam ediyorum. bence akacak ya bana ├Âyle geliyor k├Ât├╝. de─čil ├ç├╝nk├╝ ka├ž al─▒m yapt─▒m 45 al─▒m. yapt─▒k. en k├Ât├╝s├╝ mone verdi ├žo─ču Karl─▒ ge├žti. g├╝zel yani fena de─čil oyun oynan─▒r. ├╝st├╝ne gidilebilir keserse Ka├žar─▒z b├╝y├╝k. oynad─▒k Umar─▒m bu el kesmez bu el. keserse Bir t─▒k s─▒k─▒nt─▒ya girebiliriz. ├ç├╝nk├╝ gene b├╝y├╝tmem gerekecek falan. fi┼čman Onun sonu da H├╝sran olma ihtimali. y├╝ksek Oha ├žarp lan buray─▒ bir tane daha. o─člum Olur olur o─člum g├╝zel. o─člum. harikas─▒n. yani sadece mone vermese tatl─▒ olur. asl─▒nda da hadi bir tane daha ayn─▒s─▒ndan. be ama. 100 isteklere. bak g├╝zel tamamimi ald─▒k param─▒z. cebimizde kafam─▒z. rahat ┼×imdi bir tane daha m─▒ b├╝y├╝sek. acaba ├Âle 14. yapal─▒m hadi. bakal─▒m hadi bakal─▒m bak ┼×unlardan bir. tanesi vursun Kanka bir tesi g├╝el bir. vursun paran─▒n i├žinden ge├žtik ger├žekten. kolay olur.

Hadi sana g├╝veniyorum sana inanc─▒m tamam. hadi o─člum yapt─▒k biz bu. i┼či Yani ilk spinler ├žok rand─▒ vand─▒. ba┼člamad─▒. H─▒m bo┼č d├Ânme g├╝zelim iki erik bir. ├žarpan be Spin toparla O─člum ├žok zor Lan. bir anca tek spinde toparlars─▒n toparlar. Yoksa bu el gitti. ge├žmi┼čler olsun diyebiliriz Can. g├╝zel. indirmedi bekledi bekledi temiz zarar. yazd─▒ diyecektim. de g├╝zel en a zarar─▒ minimalize eder. kanam Hatta B olabilir g├╝zel. ol gidilir Day─▒ sana bir vurgun yak─▒┼č─▒r. Hadi. bakay─▒m hadi g├╝zellik Hadi g├╝zellik Hadi. g├╝zellik bir tane 2 3x ya 16K day─▒z. Kanka 3x atsa 42 k├╝s├╝r bilmem ka├ž O da. bize 50'ye m'ye g├Ât├╝r├╝r o da var ya. fi┼ček gibi kasa 1900'den mis gibi. Vurgun gene bo┼č d├Ân├╝yor ama bu el bu el. Zorlayacak ya bu el banko Zorlayacak. Kanka belliydi be. ol hadi bakay─▒m hadi bakay─▒m sen bir. b├╝y├╝ks├╝n Ben mi. b├╝y├╝y├╝. of 18 2x 36 ├žok de─čil bak 2x atsa Az.

├ľnceki. kazan├žtan ayn─▒s─▒n─▒ istemiyorum kanka. Hadi. be g├╝zelsin ikik bir ├žarpan l├╝tfen Hadi. ┼čimdi ├žarpan jibon olurdu Tamam 4K 7. Hayda s─▒k─▒nt─▒ ├žok Bo┼č. d├Ând├╝k bo┼č d├Ânmeye de devam ediyor. patlatacak Ka├ž ┼čeker at bir tane daha. ├žarpan─▒ da ├žarp─▒m onla at bir ├žarpan ┼čey. daha ┼čeker daha kombo zaten mis Hadi be. olur Tamam g├╝zel ka├ž vereceksin 16. vereceksin 24 k├╝s├╝r bilmem ka├ž Bir de. 500 atma oldu. oldu 500 ATM da acaba tamamlar m─▒ ya. tekrar 30'a L var ya yemin ederim hka. bir oyuncu ┼čeyi ya bu bir oyuncu. inception Kanka kasay─▒ d├╝zle. derken kasay─▒. kaybetmek deminden ┼čimdiye geldim kanka. ne fark ki benim i├žin. Yani 50i de cac─▒k att─▒ 28. 400 ald─▒m 25. 25 Ya herro ya merro. Cano buna yak─▒l─▒r Vallaha buna. yak─▒l─▒r. 2x o─člum yan─▒ltma beni l├╝tfen. ya l├╝tfen yan─▒ltma o─člum l├╝tfen yan─▒ltma. vuray─▒m hadi. gel karpuz ver erik ver bir ┼čey ver hadi.

o─člum ├žok g├╝zel ekran l├╝tfen jibon. gelecek ├╝z├╝m bir tane daha ├žarpan Mavi. geliyor g├╝zelsin devam et ├╝z├╝m Ya var. ya izle ┼čimdi kanka Kazanc─▒ kes bak. Kazanc─▒. kes. Ya var ya. kolayd─▒ 15 dakikad─▒r an a─č─▒yor kolayd─▒. g├╝zel vallahi ├žok g├╝zel oldu kankam var. ya onun da bir K ak┼čamki yay─▒n kasam─▒z. haz─▒r Selamlar. Selamlar. g├╝zel hala oynuyor 2 Spin kald─▒. Muhtemelen bitti ama ya 104 107 g├╝z. vurduk Can 100 ├╝i vurun dah bur sonam. esprisi yok a├ž─▒k├žas─▒ 11'de yay─▒nday─▒m. Cano dedi─čim gibi saat 11'de hepinizi. bekliyorum Kendinize ├žok ├žok iyi. bak─▒yorsunuz sonraki videolarda g├Âr├╝┼čmek. ├╝zere ho┼č├ža kal─▒n bay. bay

All Devices iOS Android Chromecast