┼×─░MD─░ OYNA

12.05.2024 SWEET BONANZA­čŹş SLOT OYUNLARI ­čŹşG├ťZEL G├ťNL├ťK KAZAN├ç­čŹş K├ť├ç├ťK KASA ─░LE VURGUN PE┼×─░NDEY─░Z ­čŹş MEGA KASA


´┐Ż ´┐Ż 
LIVE ´┐Ż ´┐Ż  ´┐Ż ´┐Ż 


12.05.2024

025 kuru┼ča gelen 100x gibisin sevgilim. Ne edenin var ne de de─čerin diyerek. takip├žimizin s├Âz├╝yle kanal─▒m─▒za a├ž─▒l─▒┼č. yapan Biz kanal─▒m─▒za ho┼č geldiniz Ben. Bu─čra ben Derya bug├╝n 3.000'lik bir. kasayla yine Sweet bonanza sizlerle. birlikteyiz bonanza ve Biz ┼č├Âyle. 1800'den al─▒m─▒ yapt─▒m arkada┼člar. oyunumuza ge├žiyoruz Sizler nas─▒ls─▒n─▒z ne. yap─▒yorsunuz Keyifler nas─▒l s├Âz├╝ neydi. hayat─▒m me┼čhur Vuraca─č─▒z k─▒raca─č─▒z. patlayaca─č─▒z m─▒ bug├╝n gene Evet. Vuraca─č─▒z k─▒raca─č─▒z hem patlayaca─č─▒z hem. katlayacak hayat─▒m o zaman s ban ve sana. g├╝veniyorum E hadi bakal─▒m de inan─▒yorum. ┼ča┼č─▒rmay─▒n beni bu arada Derya birazc─▒k. as─▒ arkada┼člar ├žok de─čil ama biraz. birazc─▒k canl─▒ kalmaya ├žal─▒┼č─▒yorum ama. kal ne kadar olabiliyor Bu Arada. Arkada┼člar siz bu Videoyu izlerken B ne. yap─▒yoruz bug├╝n ak┼čam saat 12'de yay─▒nda. olaca─č─▒z ve ├žok sevdi─čimiz s├╝rpriz.

Konuklar─▒m─▒z olacak ├žok sevdi─činiz. isimlerle beraberiz Bug├╝n o y├╝zden saat. 12'de yerlerinize al─▒n Dostlar bizii. ka├ž─▒rmay─▒n hep beraber olaca─č─▒z M ols. sohbetin dibine vuraca─č─▒z Bir de. duydu─čum kadar─▒yla. Misafirlerimiz biri ├žok g├╝zel bir. var olacak bir ┼čey art─▒k bilmiyorum. ├žekili┼č mi yapar ne yapar kendisi Ben. ufaktan Spoiler vereyim Ona g├Âre ak┼čam. neyin Siz de yay─▒n─▒ ka├ž─▒rman─▒n Dostlar. iyiymi┼č Vallahi iyi D├╝n biraz kendisiyle. konu┼čtuk Bakal─▒m Garanti bir ┼čey yok ama. ama ben ├Âyle ucundan vereyim Siz de. gelin ─▒srar edin chatte yapmak zorunda. kals─▒n. arkada┼člar Bu─čra abiden Hay─▒r yok bari. girelim oradan alal─▒m gel abi sen de gel. ak┼čam─▒n bekliyoruz arkada┼člar ak┼č. bekliyor ┼×imdi g├╝zel bir ba┼člang─▒├ž. yapt─▒k ├Âyle a┼čk─▒m. Ev g├╝zel. olurdu oyun var ya ├Âyle ekranlar veriyor. ki ┼ču an yani tam verece─či yerde duruyor.

Duruyor a┼č kapat─▒yor gene Kendini bir. anda a├žar─▒z a├žar─▒z da ne. zaman. zarar. gibi. yok 3000e geri d├╝┼čt├╝k ge├žen ald─▒─č─▒m─▒z. kar gene 1800'. d├╝┼č├╝yorum 1800'den devam. K Arkada┼člar siz de b├Âyle Bu arada. giri┼čte kulland─▒─č─▒m─▒z gibi c├╝mleleri ne. B─░M discord'a art─▒k Muhtemelen bir kanal. a├žar─▒z ya da YouTube yorumlar─▒nda. yazabilirsiniz Aynen ├žok g├╝zel c├╝mleler. gelmi┼čti canl─▒ yay─▒nda da biz hepsini. ka├ž─▒rd─▒─č─▒m─▒z. i├žin ya yorumlara ya discord'a muhakkak. yaz─▒n kullan─▒r─▒z kullan─▒yoruz da zaten. Aynen ├Âyle O y├╝zden discord'a telegram'a. nas─▒l ula┼č─▒r─▒m diyorsan─▒z yorumlar. k─▒sm─▒na sabitliyorum Dostlar oradaki. linkleri t─▒klayarak Siz de discord ve. Telegram adreslerimiz ula┼č─▒p bizimle. sohbet muhabbet keyifli dakikalar. ge├žirebilirsiniz. Efendim yan dedi─či gibi g─▒rg─▒r. ┼č─▒m. Ya olur ya ┼ču an─▒n b├Âyle yapmas─▒ beni. ├╝z├╝yor yani a┼čk─▒m hava savt hav sa m─▒d.

Hastal─▒k olm normal hava savt. arkada┼člar bana bir ┼čey olmaz. vall. art─▒k mecbur ├želik gibi olduk. Yani y a┼č ek├ži karde┼č beni. anlad─▒ bu arada gene zarar oyun vall. oyun berbat. ├ľtesi Neyse Hep. soruyorlar kaybettik mi kaybettik. mi ediyoruz Arkada┼člar g├Ârd├╝─č├╝n├╝z gibi. srekli sat. gibi Aynen a┼čk─▒m sat─▒n alma ├Âzelli─činden. dolay─▒ ama s├╝rekli sat─▒n almak da m├╝mk├╝n. de─čil Yani para bitti mi arkada┼člar. sat─▒n da al─▒nm─▒yor Aynen ├Âyle yani bu. ┼čans i┼či hepsini g├Ânderdin mi a┼čk─▒m Ne. yapay─▒m bitti Par ┼×aka yap─▒yorsun. Vallahi bu el ├Âdedi ├Âdedi ├Âdemezse mevzu. ├žok b├╝y├╝k Day─▒ ├žarpan Day─▒ unuttun Day─▒. g├╝zel 14 ├žarpan ald─▒k En az─▒ndan ┼č├Âle. 1200'├╝ ald─▒k En az─▒ndan s─▒f─▒r de─čiliz ┼ču. an onu biliyoruz en k├Ât├╝ 1200 lira var. kasada hapin de var oynar 15x verdi. g├╝zel mav mavi la─▒m vermedi ├╝z├╝m de. vermedim armanlar ├žok y├╝ksek de.

Oynamad─▒ bir a├ž─▒lsana Ah bir a├ž─▒lsam s. bonanza Maskeli Be┼čler gibi bizde. Vallahi hop nereye Hem┼čerim. diy kaza kaza gelece─čiz s baz─▒ ┼ču an o. hop nereye Hem┼čerim Hem┼čerim gidiyoruz. Bir Alamete Ama onlar─▒n ┼čark─▒s─▒ ├žok. g├╝zeldi ya Bindik bir al. g. K─▒yam. Aman g├╝zel a┼čk─▒m fena de─čil 2100 ald─▒k. En az─▒ndan b├╝y├╝k bir zarar yazmad─▒ gen. ┼ču onun mutlulu─čundan vitesi 4E takt─▒m. Bir t─▒k vites d├╝┼č├╝rd├╝k arkada┼člar. Ma┼čallah g├Ânderi a┼čk─▒m Ne yapay─▒m anca. bu ┼čekilde yan─▒yoruz burada. Yand─▒k. kal Neyse 500 atma buna da ┼č├╝k├╝r diyorum. buna da ┼č├╝k├╝r diyelim 13 Spin. oynarsa g├╝zel. olabilir Mavileri verse ├ťz├╝mleri indir. karpuzlar─▒ indirse yukar─▒dan Maviler. gelecek de Hadi oyna buray─▒ Pa┼ča be oy. hadi ├╝z├╝m ├╝z├╝m ├ťz├╝m Hadi muz muz g├╝zel. ├žarpan fena de─čil takla da fena de─čil. g├╝zel g├╝zel g├╝zel g├╝zel yoktan iyi Aynen. ├Âyle g├╝zel al─▒m─▒n paras─▒n─▒ ├ž─▒kard─▒k.

Aynen ├Âyle AB bir art─▒ya ge├žemedik. arkada┼člar ya Vallahi bug├╝n biraz. Zorlayacak gibi Evet evet. g├╝el olabildi─čince oyunda vermedi oyunda. online kal─▒rsak ─░lla bir yerde oyun. a├ž─▒ld─▒─č─▒ anda biz oyunda Ak. ola─č zaten a┼čk─▒m ge├žen videoda ├Âyle. vurduk Kalplere y Siz de ge├žen videoyu. izlemediyseniz arkada┼člar hemen hem bu. videoyu bitirdikten sonra a├ž─▒yorsunuz. kanal─▒. kim hemen son videoya gidiyorsunuz. izliyorsunuz Bu videoyu da buraya kar. izlediysen ne yap─▒yoruz A┼čk─▒m ne. yap─▒yoruz bebe─čim Tabii ki de videoyu. be─čeniyoruz kanala abone oluyoruz be─č. bildirimlerimi de. a├ž─▒yoruz Derya'n─▒n alarmlar─▒ gene ├Âz├╝r. dilerim arkada┼člar olur Olur b├Âyle. ┼čeyler olup g├╝zel bak buras─▒ ├žok g├╝zel. kat ya ├ç g├╝z ┼×aka yap─▒yorsun sen g├╝zel. ├žarpan da g├╝zel ├çok iyi ├çok iyi ├çok iyi. g├╝zel a┼čk─▒m buradan bir 800'├╝ koyuyoruz. s├╝per ilk Vurgunum ba┼čl─▒yor toparlad─▒k.

Sonunda hayat─▒m vallah a┼čk─▒m ya sonunda. toplad─▒ be Allah'─▒m Allah'─▒m o neydi. ├Âyle ├žok rahat ├žok profesyonel ├çok temiz. ├çok klas helal olun be Helal. be vallahi korkuttu─ču yerden g├╝zel d├Ând├╝. Aynen ├Âyle 11.00' ald─▒k Yeter mi yetmez. Yetmez yani 3.000 ile ba┼člay─▒p 11 bize. yak─▒┼čmaz ┼č├Âyle hemencik olmaz a┼čk─▒m ne. olur dikkatli Tamam 5400 al─▒yorum ne. olur be 5in alt─▒s─▒n─▒ i├žeride b─▒rakt─▒m. Tamam gayet ba┼čar─▒l─▒ gene ├žok rahat─▒z. ├žok profesyonel koparmaya geldim. arkada┼člar gik Bir Alamete diyoruz. k─▒yamete ne olaca─č─▒m─▒z belli de─čil. kopar─▒p ├ž─▒kaca─č─▒z a┼čk─▒m in┼čallah. ─░n┼čallah hayat─▒m da y├╝re─čimi titreten. Adnan Hoca sohbetler bug├╝n Ben ba┼člad─▒m. arkada┼člar bug├╝n Adnan Hoca benim. Evet bu eller bu ne Eller g├╝nahkar. diller g├╝nahkar Harbiden bu ne bu ne o. 5400 ben ne ├╝mitlerle al lan bu ne yani. bura Allah. a┼čk─▒na yani ├žarpan iyi g├╝zel ho┼č hakla.

Yok. ├Âle ┼ču an Tokat─▒ ├žekip Simay benim kar─▒m. lan diye ba─č─▒rmak istiyorum ama Simay. Kim Sen Kuzey g├╝n izlemedim mi Ha. izledim e nas─▒l sim Kim Allah Allah. klasik bir T├╝rk k─▒z─▒ sorusu yapmak is. k─▒ban sorusu Evet ├žok k├Ât├╝ Aferin sana. bak. ┼čimdi Ne yap─▒yorsun. Olin ya. Bura Bak gene ba┼člad─▒ Vurgun yaparsam da. aferin bura Aferin bura Tamam yap da. yeter ki yap yani oyunlar oyun ┼ču an ├žok. kapal─▒ fark ettiysen yap ald─▒k ├ž─▒kt─▒k. a┼čk─▒m hi├ž kasma ald─▒k ├ž─▒kt─▒k B Hadi. Alal─▒m ├ž─▒kal─▒m o de─čil de bas Spin ├žok. k├Ât├╝ D├Ând├╝ Bu arada ben de bir t─▒k. t─▒rsm─▒┼č Hadi oyna buray─▒ be u─čra┼čt─▒rma. ben deryayla Hadi be had had ┼ču erik. midir ne z─▒mb─▒rt─▒ onlar Elma elma Oy. G├╝zel s├╝per devam─▒n var m─▒ Yok olsun. g├╝zel ┼čey takla g├╝zel ├žarpan nice O─člum. g├╝zel g├╝zel aferin sana tamam ├ž─▒kard─▒k. al─▒m─▒n paras─▒n─▒ Aferin Sweet bonanza 4. Spin oynaman laz─▒m Hadi bakay─▒m hadi Oy.

Bunu a┼ča─č─▒ verseydin ya Ne olurdu. erikleri alsak her ┼čey daha farkl─▒. olabilirdi ya ├žok rahat olabir ├žarpan─▒. Ke┼čke a┼ča─č─▒. atsayd─▒ Ay ay ay. olmad─▒ oynad─▒k m─▒ Hadi muz oynad─▒k m─▒. son dakika erik ├╝z├╝m ├ťz├╝m ye┼čil yok aah. Neyse g├╝zel g├╝zel ├žarpan g├╝zel ├žarpan oy. oy oy oy bura g├╝zel a┼čk─▒m ├žok iyi ┼ču. tamam 10 16.000 yapt─▒k ┼×ahane Bak ┼čimdi. ne ┼×uray─▒ g├Ârd├╝n m├╝ Sen ┼čurada Ne var Ne. var gene ev bir ┼čey mi k─▒r─▒lm─▒┼č ne olmu┼č. sigara bua ne 3 saniyede ne yapt─▒n Olin. ya Bura ─░nanam─▒yorum sana hep beni. kand─▒r─▒yorsun a┼čk─▒m vuraca─č─▒z vuraca─č─▒z. vuraca─č─▒z diye olun yap─▒yorum bak ben. ben kaybedecek at oynamam ─░n┼čallah bura. sen sen kocac─▒ G├╝ven tam sevgili e┼čim. Hocam bu i┼či. halledecek g├╝zel oynad─▒ Ama ke┼čke biraz. ├žarpan verseydi Kral g├╝zel oynad─▒ Tamam. bir ┼čey demiyorum g├╝zel oynad─▒ Day─▒ gene. ├žarpanlar─▒ unuttun Day─▒ Evet.

ya aay elma. laz─▒m olmuyor. b├Âyle her bir yanay─▒m Stres oldum ┼×u an. hayat─▒m stres olmakta Hakl─▒s─▒n yani ya. b├╝y├╝k b├╝y├╝k beklentilerle girdim. arkada┼člar olmad─▒. ya hayallerle ya┼čayan─▒ ger├žekler ├╝zd├╝ of. 7 500'├╝n ald─▒k ama hadi oyna ┼č Hadi hadi. buraya bir g├╝zel oyna Oy oy oy had oyna. beni deryayla u─čra┼čt─▒rma g├╝zel 570 tak. g├╝zel ├žarpan da. iyi inanam─▒yorum. temiz ├žok Tamam hayat─▒m tamam 25.000. yeter tamam burada b─▒rak─▒yoruz. arkada┼člar istedi─čimiz yerdeyiz. Kendinize ├žok iyi bak─▒n bizi izledi─činiz. i├žin ├žok te┼čekk├╝r ederiz Videoyu be─čen. video be─čenmeyi kanala abone olmay─▒. bildirimleri a├žmay─▒ unutmay─▒n beraber. s├Âyleseydim tam s├Âyledik i┼čte tamam. sonraki videolarda G├Âr├╝┼čmek ├╝zere. G├Âr├╝┼čmek ├╝zere ho┼č├ža kal─▒n

All Devices iOS Android Chromecast