┼×─░MD─░ OYNA

12.05.2024 SWEET BONANZA­čŹş SLOT OYUNLARI ­čŹş B├ťY├ťK VURGUN PE┼×─░NDEY─░Z­čŹş MEGA KASA­čŹş REKOR KAZAN├ç TADINDA­čŹş BONUS HUNT


´┐Ż ´┐Ż 
LIVE ´┐Ż ´┐Ż  ´┐Ż ´┐Ż 


12.05.2024

Dikkat dikkat ailenizin vurguncusu. aya─č─▒n─▒za geldi Efendim Hepinize. selamlar ben bu─ču arkada┼člar 2600 tlik. bir kasayla Y K├╝├ž├╝k kasayla Sweet bon da. sizlerle birlikteyim Efendim 1600 t ile. ba┼člayaca─č─▒m bug├╝n zaten durumlar─▒. biliyorsunuz Ben gene de s├Âyleyeyim. b├Âyle ufaktan bu aralar biliyorsunuz. sorunlar var o y├╝zden videolar─▒. izlemekten keyif al─▒yorsan─▒z videonun. sonunda L├╝tfen bir be─čeni patlatmay─▒. unutmayal─▒m seviliyorsunuz Efendim O. zaman oyunuma ┼č├Âyle inceden Ufaktan bir. ge├žiyorum. Mavim. geliyor En son oynad─▒─č─▒m k├╝├ž├╝k kasa Dad─▒. dama─č─▒mda kald─▒ Can kasalar─▒ Ger├žekten. ├Âzledim canolar hem sizin i├žin de. faydal─▒ oldu─čunu s├Âyl├╝yorsunuz K├╝├ž├╝k. kasalar─▒n Han baz─▒lar─▒n─▒z deni oluyor. Baz─▒lar─▒ olmuyor hani bu tamamen ┼čans. arkada┼člar Kesinlikle ┼čunu s├Âyleyemem. ayn─▒ i┼čte ┼ču kadar y├╝kle ┼ču kadar ┼č├Âyle. yap % kazanacaks─▒n bir ┼če.

Bir belki olabilir belki olmaz Ben. yap─▒nca Hani i┼če yarar yaramaz hep. beraber g├Ârece─čiz b├Âyle kafama g├Âre. tak─▒l─▒yorum Arkada┼člar kendime has bir. oyun tarz─▒m var s├╝rekli bu ┼čekilde. oynuyorum kah ediyor kah al─▒yor bu. ┼čekilde ┼čans─▒m─▒z─▒ deniyoruz o y├╝zden. b├Âyle k├╝├ž├╝k kasalarla devam ediyoruz ├çok. da kafan─▒z─▒ ┼či┼čirmeyin k├╝├ž├╝k kasalarla. hayat─▒m─▒za ufak ufak minik minik k├╝├ž├╝k. dokunu┼člarla devam ediyoruz. Efendim erik verip ├žarp─▒yorsun buray─▒. de─čil mi can─▒m benim Hadi ├žarpt─▒n art─▒k. buray─▒ hayat─▒m ├žarpsana 79 lir hakla. yani s─▒cak. bast─▒lar geriyorsun beni beni geriyorsun. bu taklalar benim Man atmam ├çok komik. can─▒m benim 24 kar ettim ya. devam 24 ┼čaka m─▒ o─člum 24 Halis mi. ya mi o─člum bu rakam Neyse 24 ├Âdeme. yapabilirdi b├Âyle. d├╝┼č ana kasay─▒ ko. 2di yeni Bilgisayar─▒ma Ufaktan bir. Elveda diyebilirdim ama ney ki ├Âyle.

┼×eyler yapmaz benim can─▒m oyunum be ucu. devam. etsene Can─▒m dedik. be can─▒m dedim lan sana inand─▒m o─člum. sana lan adi Niye kestin Oray o kadar. oynayacakm─▒┼č gibi geldi. ki neyse. tamam yok ├ž─▒kard─▒k. ka├ž g├╝zel bir kar al─▒yoruz Hayat─▒m─▒za. devam ediyoruz had. bak─▒m. niye hi├žbir ┼čey. vermiyorsun karpuz ver karpuz. Ver verme Verme karpuzu tamam m─▒ al eve. g├Ât├╝r ye karpuz Tamam s─▒k─▒nt─▒ yok. g├╝zeliz fena de─čiliz g├╝zel. ba┼člad─▒k 4 oldu baman Bir t─▒k daha b├╝y├╝. edelim. oyunumuza ald─▒k ├ž─▒kt─▒k gene Bence Ya siz. ne d├╝┼č├╝n├╝yorsunuz bilmiyorum emme Bence. bir ald─▒k ├ž─▒kt─▒k bir. ├ž─▒t─▒rdan Hadi bo┼č. d├Ânmeden O─člum ben harbi kendi kendime. ├žok nazar ediyorum. ya G├Âkhan abi gibi var ya diyor ya ┼ču. dilimi harbi olmad giriyorum bazen kendi. kendime sinirleniyorum ├žok nazar. ediyorum O─člum kendi kendime Ya ver. ye┼čil Evet 2 ├žarpan m─▒. Tamam bu olabilir yani ├žok ba┼čar─▒l─▒.

Olmasa da Zarar─▒n neresinden d├Ânersek. oras─▒ kar oldu─ču i├žin ├žok b├╝y├╝k bir. sorun yaratmayacakt─▒r. efin Neyse tamam olur yutulur devam. ediyorum 3 bozmayaca─č─▒m. yakalayaca─č─▒z 32 yde att─▒m oltay geliyor. Ben oyunumu tan─▒r─▒m ben. Bu─čra en son yorumlarda Siz. tamamlars─▒n─▒z zaten. G├╝zel fena de─čil asl─▒nda. olur yani ─░yi de de─čil k├Ât├╝ deil fena. de─čil ho┼č. devam ama ge├žen ile ├žok benzer. oynuyorsun korkuyorsun ┼ču an. Evet oyun ortas─▒ 500 atmam─▒z da. geldi─čine. g├Âre ├Âdemeleri unutabiliriz. ufaktan 2100 liray─▒ nas─▒l kataca─č─▒z. d├╝┼č├╝nmeye ba┼člayabiliriz bir inceden. ├ž─▒t─▒rdan ver karpuz ├žarpan. art─▒k ├žarpan gene. yok Nerede bu b├╝y├╝k. ├žarpanlar komya 100 atars─▒n. ama mavi ┼čey mavi ald─▒k konu┼čamad─▒m erik. diyecektim yi uzatt─▒ tam in uzatmay─▒. ald─▒ysak Neyse yarum yapaca─č─▒m belki. g├╝zel. olur bo┼ča d├╝┼čmek istemiyorum moralimi de. bozmak istemiyorum Her ┼čey olaca─č─▒na.

Var─▒yor zaten o y├╝zden ├žok da ├╝st├╝ne. konu┼čman─▒n esprisi oldu─čunu da. d├╝┼č├╝nm├╝yorum Hadi. bakal─▒m. Hadi bakal─▒m karpuz L├╝tfen evet karpuz. ├ťz├╝m neden Yani neden ├ťz├╝m neden kesilir. ki Sweet bonanza gibi bir oyunda bir. oyun neden ├╝z├╝m├╝ Keser asit bir. sembol├╝ Anla┼č─▒ld─▒ sen bizi zorlayacaks─▒n. Olin sen bizi zorlamadan Biz seni. zorlay─▒n Ne yapal─▒m ┼čekerlerin hepsi. toplu geldi bak toteme bak. ├Âdedi bak en. az. 8k koydum totem Hadi. bakay─▒m hadi gelin kendi aram─▒zda ┼č├Âyle. bir etkinlik ├ževirelim Siz de yaz─▒n. yorumlarda ne ├Âder bu el ne ├Âder Uz ne. uzatm─▒┼č arkada┼č para da kazanam─▒yoruz. ki uzat─▒p Para versen g─▒m─▒ ├ž─▒karm boyn. k─▒m yapm─▒yorsun onu da. yapm─▒yorsun Ben Totemi yapt─▒m 8k diyorum. yap─▒n yaz─▒n. yorumlara ├╝z├╝m gelecek pe┼čine elma Belki. ┼ču araya tane Gelirse. gelmi 8 dedik de 8 ney Dur g olmadan. neler acele karar vermeyelim.

Uz ├ž─▒kt─▒ En az─▒ndan al─▒m─▒m─▒z cebimizde. rahat─▒z kafy. Hadi o─člum l├╝tfen art─▒k ya Hadi bir. ├Âdeme be vall bir ─▒ya ge├ž i├ž bayd─▒. be keyif mey b─▒rakmad─▒n lan oldu─čumuz. yerde say─▒p duruyor 35 kuru┼č veri. g├Ânderi 5800 Hadi lan geliyor 8k. hadi onu orada kitlemesi bir sebebi var. ├ž├╝nk├╝ para. ├Âdememek Hadi lan 2K daha verirsin be. hop vermedi tutturamad─▒m 6k diyen. herkese Tebrikler 6k la devam. ediyorum ba┼čaramad─▒k abi ne. Ba┼čaramad─▒m. oynayacak m─▒. be Burada da ├žarpan yok hadi at bir. ├žarpan devam ediyor Madem. kombo Peki can─▒m. ok ver ├╝z├╝n ver a├žal─▒m oray─▒. g├╝zel. olur olur. tamam al─▒m─▒ ├ž─▒kar─▒yor san─▒r─▒m Aynen. g├╝zel Hadi bu el 8 olsun bari ge├žen el. tutturamad─▒k bu el tuttur lan. haydi hadi tutturduk bulik al─▒m. yapt─▒m evet Gene tutturamad─▒k 7000 Tamam. 7 al─▒yorum o. zaman ikidir tutturam─▒yorum ├žakralar─▒m. kapanm─▒┼č arkada┼člar ├žakralar─▒m.

T├Ârp├╝lemek. laz─▒m ┼čans ├žakralar─▒m tamam─▒yla kapanm─▒┼č. durumda ┼ču. an. g├╝zel bu olur fena. de─čil. nerdeyse Had bir kar art─▒k l├╝tfen l├╝tfen. can─▒m ├žok yorulduk Bak ger├žekten ├žok. yorulduk had ─▒k Hadi daha fazla. birbirimizi yormayal─▒m patla Sen de. rahatla Ben de rahat─▒m 10 dakikad─▒r. oldu─čum yerde d├Ân├╝yorum dola┼č─▒yorum. ne bir ileri ne bir geri. lan 7 ile devam ├Âdemeyece─či tuttu. abi ba─člad─▒k. gene kitlendik kald─▒k burada 7 7 bu elde. 7 verirse herhalde kapat─▒p bilgis. gidiyorum. abi a├žlar─▒n banas─▒n da. de─čil lan m├╝. be muz. mavi karpuz geldi Ne alaka bilmiyorum. da ┼čimdi ┼čimdi ┼čimdi ┼čimdi B de daha. ├ž─▒kmaz bir ┼čey bu belki karpuz falan. ├ž─▒kmad─▒ 3200 m├╝ ald─▒k. s─▒k─▒nt─▒l─▒ Spin. var var m─▒ art─▒k daha ├žok var abi ├žok. verirse ne bileyim ya ya ├Âdemiyor gibi. de ne. bileyim gene 7 verecek. Ben Jelibon gelirse Asl─▒nda var ya. Jelibon gelirse akabilir de oy ├╝z├╝m├╝ de.

verdin harikas─▒n be Pa┼ča ver lan. Mavileri helal lan muz ├žarpan biraz. biraz ├žarpan artt─▒ral─▒m bir kat hakla. var lan 18 olur oldu bile bir kat hakla. lan kadar be atsa ┼×uray─▒ var ya bir. Tab Efendim g├╝zel ama. g├╝zel Ke┼čke ge├žen el gelece ge├žen el. gelecektin o─člum yanl─▒┼č geldin. salak. ├žocuk hadi hadi bir ├Âdeme daha koparal─▒m. da gidelim. hadi. karpuz uzatma. ya Te┼čekk├╝r. ederim. Tamam yeterli burada b─▒rakaca─č─▒m. arkada┼člar beni izledi─činiz i├žin ├žok. te┼čekk├╝r ederim videoyu be─čenmeyi kanala. abone olmay─▒ bildirimlerinizi a├žmay─▒. unutmay─▒n sonraki videolarda g├Âr├╝┼čmek. ├╝zere ho┼č├ža kal─▒n kendinize de ├žok iyi. bak─▒n. canolar

All Devices iOS Android Chromecast