┼×─░MD─░ OYNA

12.05.2024 ­čŹş Sweet Bonanza ­čŹş AZ─░MLE KAZANMAYI B─░LD─░M | Algoritmay─▒ Bizimle Ke┼čfedin!


´┐Ż ´┐Ż 
LIVE ´┐Ż ´┐Ż  ´┐Ż ´┐Ż 


12.05.2024

Herkese merhaba arkada┼člar ben K s─▒za. geldik d├╝nk├╝ yay─▒n facias─▒ndan Sonra. hatta d├╝n genel olarak d├╝nk├╝ faciadan. sonra bug├╝n bir bonanza zorlaya bakal─▒m. y├╝z├╝m├╝z├╝ g├╝ld├╝recek mi yoksa peri┼čan. edip g├Ânderecek. mi D├╝n biraz iyiydi yani D├╝n b├╝t├╝n. oyunlarda kaybettik yay─▒ndayken. B biraz toplad─▒ Ondan sonra gittik hata. ettik santas girdik b├╝t├╝n kasay─▒. mahvettik O y├╝zden d├╝n├╝n ac─▒s─▒n─▒ ┼č├Âyle. bir bazadan ├ž─▒karmaya ├žal─▒┼čaca─č─▒m. tekrardan g├╝zeldi oyun ayn─▒ g├╝zellikte. devam ediyordur. Umar─▒m baya─č─▒ bir bo┼č ge├žeceksin gibi. ama yani ─░lk sat─▒n al─▒m bize bir zarar. yazacak gibi. g├╝zel devam ettir lan ┼×uray─▒ ├žok. g├╝zelsin ver ├žarpan─▒ Yes be bak ba┼člar. ba┼člamaz ba┼člar ba┼člamaz. g├╝zel g├╝zel Bana b├Âyle ┼čeylerle gel. bonza Bana b├Âyle ┼čeylerle gel can─▒n─▒. yedim. Karpuzlar gayet g├╝zel ├žarpa yok ama. ├žarpa ├žok d├╝┼č├╝k. kald─▒ Okey 2xp ├Âdeme yapt─▒ oyun yani.

30.000 bast─▒k 60.000 verdi ilk elden. 30.000 cebe koyduk abi devam Ayn─▒. ┼čekilde 20x var lan orada devam biraz. daha ├╝z├╝m m├╝z├╝ bir ┼čeyler indirseydik. yakalam─▒┼čken y├╝ksek x'i g├╝zel. de─čerlendirmemiz laz─▒m. gayet g├╝zel gayet g├╝zel hi├ž s─▒k─▒nt─▒ yok. 21 ├žarpan m─▒z var burada bast─▒─č─▒m─▒z. ald─▒k m─▒ a┼ča─č─▒ yukar─▒ ald─▒k bir 5000. liras─▒ kald─▒ bast─▒─č─▒m─▒z almaya ona ├Âder. herhalde 5 Spin var daha. bast─▒─č─▒m─▒z ald─▒k son yani ver. geldi abi 30 u─čurlu geldi ┼×├Âyle oyun. a├ž─▒kken 45'e bir ├žekiyorum direkt. y├╝ksekten zorl kapanmadan alabildi─čimiz. en fazlas─▒n─▒. alal─▒m belli oldu oyun ├Âdeyecek ┼ču an. bize ama bir yerde de kitleyecek o. kitlenme noktas─▒na gelmeden soyabildim. kadar soyam laz─▒m. kalpler g├╝zel sinyal ├žak─▒yor kalplerimiz. g├╝zel sinyaller ├žak─▒yor. bize ver lan. pembeyi abi ├žarpanlar g├╝zeli yani. semboller biraz bir kitlemeye.

Ba┼člayacakm─▒┼č gibi geldi bana. zarar m─▒ zarar 30'dan ka├žt─▒k . koyay─▒m 30'dan ka├žar Ka├žmaz zarar yazd─▒. direkt gel ┼č├Âyle. Max ├╝z├╝ml├╝. erikler g├╝zel ├žarp─▒m karpuz ve ├žarpan. abi mavi de geldi ver ├žarpan art─▒k 4x mi. ya Yani harbiden 4. patlad─▒ Abi buras─▒ patlad─▒ b├╝y├╝k ihtimal. g├╝zel 25x verdi oraya oraya verebilece─či. en g├╝zel ├žarpan─▒ verdi 35'ini ald─▒k. a┼ča─č─▒. yukar─▒ 15000 zarar yazd─▒ bize burad. devam diyorum hi├ž so─čutmadan devam. edelim maxen biraz zoral─▒m bakt─▒k oyun. kendini kitliyor gibi olursa yani. tekrara sarm─▒┼č olursa de─či┼čtiririz. tekrardan. Vallah Buras─▒ ├žok g├╝zel devam ettiren. E─čer ├žok g├╝zel. abi gayet g├╝zelim koydu mu koydu ├žocu. abi koydu ├žocu─ču buradan ka├ž para. ald─▒k tertemiz tertemiz 120.000 tertemiz. 120. bakal─▒m haz─▒r a├ž─▒lm─▒┼čken getir devam─▒n─▒. Buras─▒ da gayet g├╝zel Maviler Mavim de. geldi abi 5.000 L devam.

Muzan ├žarpan ver lan koydu ├žocu─ču. k─▒l├ž─▒ks─▒z arka arkaya arka arkaya 1. 130.000 de buradan 250.000 lirad day─▒z. 250.000 TL'de 50.000 de kasam─▒zda var. 300.000 bemini ge├žmi┼č. durumday─▒z Bir de uzatma verdin ├╝st├╝ne. bal kaymak devam o─člum bal kayma─č─▒m z─▒. da ald─▒k oradan. severiz bak b├Âyle vurgunlar─▒ seri. vurgunlar─▒ severiz. abi bon ┼č├Âyle bir eski ihti┼čam─▒na. kavu┼čsun art─▒k Yani bir ayd─▒r 2 ayd─▒r. a┼ča─č─▒ yukar─▒ bir oyun haline geldi. tekrardan Abi ┼č├Âyle ┼čov yapmaya. ba┼člamas─▒. laz─▒m g├╝zel 12x var orada erimiz geldi. Belki bir ihtimal karpuz atar ye┼čil att─▒. g├╝zel karpuz bekliyorduk ye┼čil geldi abi. 300.000 Devirdik burada yani tek spinde. 300.000 liray─▒. Devirdik kasada 355.000 g├Ârd├╝ seri. Vurgun g├╝zel vurgun oldu yormadan g├╝zel. bir. vurgun biraz daha devam edelim. taraftar─▒y─▒m Ben zaten daha yeni girdik. oyuna ki g├╝zel de ├Âdemeler yap─▒yor E─čer.

Kitleyecek gibi olursa bakar─▒z oyunun. durumuna ka├žar─▒z. Ama ┼ču anl─▒k devam. edilebilir kalple kalp 50x hi├ž yakalad─▒k. m─▒. yakalamadan Bize 500 600 b000 barine. g├Ât├╝r├╝rs├╝n. e ├Âdedin ya ├Âdedin ya hemen arkas─▒ndan. bir tur Soyman laz─▒m ya daa rahat. edemezsin. Zaten ┼č├Âyle 50'yi bir de─či┼čtirelim art─▒k. ya 45'e ├žektim. arka arkaya zarar yazd─▒m ama. y├╝kseltti─čim kasaya bat─▒ray tekrar. pi┼čman etme biz devam. etti─čimize Karpuzlar gayet g├╝zel abi. elma veya ye┼čil elmam─▒z geldi ver. Ye┼čilimi Ye┼čilim de geldi ver ├žarpan. art─▒k ama 6x de─čil g├Âz├╝n├╝ sevdim ┼čuraya. g├╝zel bir ├žarpan versem bitiririz direk. 7400 7500. tertemiz k─▒ ├ž─▒ks─▒n abi koyd. y koyduk Bu i┼čte ya bu. k├╝et g├╝zel. ba┼člad─▒k biz buraya a┼ča─č─▒. yukar─▒ 100 abi onu sen 300.000 Net. kazanc─▒m─▒z var 300. 350.000 daha da al─▒r─▒z Bence buradan. yani zorlarsak Ama 100i ka├ž─▒rma 7de.

B─▒rakt─▒m bir de orada. erikleri zorlarsak al─▒r─▒z abi buradan. yani banza bug├╝n y├╝z├╝m├╝z├╝ g├╝ld├╝recek O. belli oldu. ya her g├╝zel ├Âdemenin arkas─▒ndan bir t├╝r. kesinlikle abi oyun s├Âm├╝r├╝yor o art─▒k. baz─▒n de─či┼čmez bir. Kaidesi Hadi ama kitleme Yine kendini. y├╝kseli┼čin bat─▒┼č─▒ olursa k├Ât├╝ olur y. kasa tekrardan 100.000 barine falan. d├╝┼čerse zorlan─▒r─▒z ├ž─▒kar─▒rken. Tamam ver ┼čuraya g├╝zel bir ├žarpan gayet. g├╝zel 12 xiz at oraya 5 Uz atmam─▒z da. verdi yar─▒s─▒n─▒ ald─▒k bast─▒─č─▒m─▒z 5at al─▒k. ka├ž Spin imiz var 7 Spin imiz. var g├╝zel Karpuzlar 7de kalacak B├╝y├╝k. ihtimal ┼×a┼čmaz ama ald─▒k ya bast─▒─č─▒m─▒z. ald─▒k buradan ok zarars─▒z Abi ┼ču an. Hatta fazlas─▒n─▒ alm─▒┼č─▒z 5000 Faz. verdi tam 400 deyiz tam 400. deyiz ┼čimdi devam m─▒ Tamam m─▒ devam ya. Devam abi devam yani En k├Ât├╝ 300.000. bareme falan durdururuz kendimizi. 200.000 L net kazan├ž alm─▒┼č ├ž─▒km─▒┼č oluruz.

Ama devam edip ┼č├Âyle 600 700.000 barem. bir g├Ât├╝rebilir hem d├╝nk├╝ yay─▒n─▒n. zarar─▒n─▒ komple kurtar─▒r─▒z hem de. ├╝zerine g├╝zel bir kazan├ž al─▒r─▒z. bu ┼čekilde ├ž─▒karsak ├ç├╝nk├╝ sadece. yat─▒r─▒m─▒ ve d├╝nk├╝ yay─▒n─▒ kurtarm─▒┼č. olaca─č─▒z yani elimize ba┼čka bir ┼čey. ge├žmemi┼č. olacak. erikler gayet g├╝zel ver ├╝z├╝m├╝ ├╝z├╝m├╝m. geldi karpuz veya mavi karpuz geldi mavi. ve pembe mavi geldi Bir de pembe lan. pembeyi veremedi de ├žarpan─▒ bari y├╝ksek. verseydi ok ok ok ┼č├Âyle bir de─či┼čtirelim. art─▒k 000'den vazge├žin vakti gelmi┼č. belli oldu. noktas─▒ belirliyorum ┼ču an kafada. kendime onun alt─▒na d├╝┼čmemeye. ├žal─▒┼čaca─č─▒z ├╝zerinde. zorlaya. karpuz AB biz ┼čeyde Ka├ž─▒rd─▒k ya Olay─▒. yani ┼ču 7000 takla kazanc─▒na ├ž─▒kt─▒─č─▒nda. ┼č├Âyle bir 50x 100x falan atsayd─▒ veya. Onun ├Âncesinde bu 4000 takla kazanc─▒na. ├ž─▒kt─▒─č─▒m─▒z da ayn─▒. ┼čekilde ┼čimdi olmi. ka├ž─▒p gitmi┼čtik yani d├╝nyalar─▒ ka├ž─▒rd─▒k.

Asl─▒nda orada devam─▒nda bo┼č bo┼čuna devam. etmek zorunda kald─▒k Ayn─▒ ┼čekilde bir. daha dek getirirse ┼č├Âyle bir 5000 6000. takla Kazanc─▒ art─▒k ka├žar. gideriz g├╝zel devam ettir gayet g├╝zelsin. Karpuzlar karpuzum geldi ├žarpan bir T. daha. Sat─▒ Abi yapma be ┼ču pembeler pembe ilk. ba┼čta g├╝zel ba┼člad─▒ da sonradan hi├ž. pembe atmamaya Ba┼člad─▒ oyun. geldi kalbimde ver ├žarpan art─▒k ya yapma. be ya yapma. be ya daha 2 dakika ├Ânce s├Âyledik. g├╝zelim yani 5000 L takla kazanc─▒na adam. ak─▒l─▒ bir ├žarpan at ├ž─▒k─▒p gidelim diye. daha 5 dakika 2 dakika ├Ânce s├Âyledik. ya Ya kalbi patlat─▒p ATM ┼čerefsizliktir. yani Vallahi harbiden ald─▒k g├╝zel kazan├ž. ald─▒k ok gayet g├╝zel bir kasad day─▒z ┼ču. an ama d├╝nyalar─▒ da ka├ž─▒rd─▒k bug├╝n yani. onu s├Âyleyeyim. g├╝zel ┼čuras─▒ da g├╝zel ver mi ├žarpan daha. ┼ču 2'ler 6'ler kurtul. art─▒k Ka├ž para ald─▒k 70 Des Sen bir.

25.000 L art─▒ya ge├žirmi┼č oyun. bizi. of edece─čim ya Yani devam etsem mi. etmesem mi diye d├╝┼č├╝n├╝yorum da yani o. kadar ┼čeyi ka├ž─▒rd─▒ktan sonra verir mi. acaba. devam─▒nda yani ya ├žok g├╝zel verecek. devam─▒nda ├ž├╝nk├╝ baya─č─▒ g├╝zel yerler. ka├ž─▒rd─▒k. ya da ├žok g├╝zel s─▒f─▒ra ├žakacak. bizi Madem ald─▒k bir risk tam alal─▒m. gidelim sonuna kadar. g├╝z ver AB erikleri g├╝zelimiz g. kal├╝ yani. 430.000 l─▒z ┼ču an an. itibariyle ne yapsak devam ya devam yani. Dur bilirdik ama devam yani Zaten daha. demin g├Ârd├╝k buray─▒ bu kadar oynad─▒─č─▒m─▒z. s├╝reci bo┼čuna oynam─▒┼č olaca─č─▒z O zaman. yani ─░lk ba┼čta durabilir ayn─▒. ┼čekilde biraz daha zorlaya. ba┼člarsak a├žar. gideriz 300'├╝n alt─▒na d├╝┼čmeyece─čim Ama. 300'├╝ dur noktas─▒ belirledim kendime. burada patlatma art─▒k Hadi daha demin. patlatt─▒m burada. patlatma bir ┼čeyim yakars─▒n bizi bak. bizi harbiden yakars─▒n.

Abi ├ bombo┼č ge├žmeyeceksin herhalde arka. arkaya yap son yap son SP bir ┼čey modu. ver Tamam y├╝ksek bir ├žarpan vermen laz─▒m. yok yani 10 spinin u arka arkaya k─▒l─▒n─▒. k─▒p─▒rdatmadan bombo┼č ge├žirdi ya lan oyun. V helal olsun Ne diyelim Helal olsun. abi 300000 barine d├╝┼čt├╝k. Bir Vurgun hikayesinden bir bat─▒┼č. hikayesine mi d├Ân├╝yoruz. acaba ya umar─▒m sonumuz s─▒f─▒r olmaz. sonumuz s─▒f─▒r olursa derinden yaralar. bizi. Ya ben ┼čeye hayret ediyorum yani 30. spinde toplamda 3 sat─▒n al─▒nda nas─▒l abi. 25 tanesini bo┼č ge├žebiliyor yani 25 SP. arka arkaya tak─▒r tak─▒r nas─▒l bo┼č. ge├žebiliyor birinde mi de patlatam─▒yorum. yani d├╝┼čmeyece─čiz dedik ama d├╝┼čmeyece─čiz. dedik ama ben oyunun bir yerden patlat─▒n. inan─▒yorum kendini bu kadar bo┼č ge├žmesi. m├╝mk├╝n de─čil ├ž├╝nk├╝. yani yapt─▒k bir hata 430 Durmad─▒k devam. ettik Yani art─▒k buras─▒ ya s─▒─▒ g├Ârecek.

Ya da abi ┼č├Âyle bir 450 500000 barini. g├Ârmeye ├žal─▒┼čaca─č─▒m veya 4E ├ž─▒ksak Tekar. 430. yerince zorl. mant─▒ks─▒z bilemem ama yeterince zorlad─▒k. oyunu. zarar yine zarar yine zarar yine zarar. Hadi abi devam art─▒k ya ┼×uradan bir geri. d├Ân├╝┼č yakalayal─▒m devam ver. ├žarpan─▒ git ya Yani o kadar yer. patlat─▒yorsun o kadar yer bo┼čalt─▒ bir. tane ├žarpan atam─▒yorsun. oraya daha demin 6x de 2x belayd─▒. ba┼č─▒m─▒zda ┼×imdi de 5x bela olacak. herhalde abi g├Âz├╝n├╝ seveyim devam 50x. gelmi┼č devam et karpuz ├žok g├╝zelsin ver. karpuz da ├╝z├╝m├╝ m├╝z ├╝z├╝m├╝ g├╝zel ├žok. g├╝zel son ka├ž para. verdi Ka├ž para verdin toplam buradan 150. 160 m─▒ 160 kasa Ka├ž abi 47 g├╝zel 407 gel. gel gel gel gel gel gel Mem. had devam devam duraca─č─▒m dedim ama. durmayaca─č─▒m abi 500'├╝ g├Ârmeden. durmayaca─č─▒m g├Âz├╝n├╝ simam. ama arka arkaya tane 50x yakalad─▒ Bu. oyun kitlemez abi art─▒k bu saatten.

Sonra uzatma ok gayet g├╝zel dl├╝ uzatma. geldiyse Bir de ├žarpan ver de ek ├žarpan. alal─▒m buradan ├žarpan ver buraya g├╝zel. 3x verdi. 4 ├žarpan─▒n─▒ da ald─▒k. devam ettir ama bak devam ettir 50'lerin. Hakk─▒n─▒ ver. abi. erikler Tamam burada ba┼čka da bir ┼čey. vermez. zaten bast─▒─č─▒m─▒z ald─▒k m─▒ ├Ânemli olan o. benim i├žin 46's─▒ ald─▒k bir 4000 kal ka├ž. Spin var son. Spin ver lan madem bu Uzatma da g├╝zel. Abi son spind gelen uzatmalar Vurgun. getirir. genellikle Uz atma daha bir Uzatma daha. Hadi. art─▒k yani Bu kadar uzatma o 50 xel. falan filan yani ┼ču kadar zorlama art─▒k. buradan patlat abi be patlat bir daha. sat─▒n al─▒m yapmak zorunda kalmayal─▒m. ┼čans─▒m─▒z d├Âns├╝n art─▒k ┼čuradan. ├╝z├╝mler mavi gelir mi mavi Mavim geldi. erik karpuz veya ├žarpan Tamam ├žarpan ver. ┼čimdi 3x de b─▒rakma yani y├╝ksek. ├žarpanlar─▒ bir ├ž─▒kar. piyasaya yes. koydu.

Bur abi 460.000 bareme yeni dur noktas─▒n. 400 olarak belirliyorum 400'├╝n alt─▒na. kesinlikle. d├╝┼čmeyece─čiz yani daha demin 300 oldu─ču. gibi de─čil 400 ├╝zerinde zorlaya minimum. dur 400 maksimumu bilemiyorum art─▒k yani. ne kadar ├Âderse bir daha zorlar ka├žar. giderim A┼ča─č─▒ yukar─▒ yar─▒m saattir. oyuyor ├ç├╝nk├╝ yordu Art oyun beni. yapma ama be ya bug├╝n her ┼čeyi yakalad─▒k. Bir 100x yakalayamam─▒┼č t─▒k onu da. ka├ž─▒rmas─▒n ya. abi ┼×u ekran ├žok g├╝zel devam ederse E─čer. biraz daha erikleri de ver gayet. g├╝zelsin ye┼čil gelir mi bir daha ye┼čil. 7de b─▒rak 7de mi 6da. b─▒rakt─▒m 7000a ula┼čt─▒k a┼ča─č─▒. yukar─▒ g├Ârece─čiz abi g├Ârece─čiz yani son. art─▒k sonlara oynuyoruz Bence son bir. tur daha alal─▒m art─▒k ne verirse 500'├╝. ge├žirirse ge├žirir ge├žirmezse de b─▒rak─▒p. gidelim. yai zor bir ihtimal de─čil yani ge├žirmesi. 80 Hatta 7.000 falan ├Âdese 500.000.

Barini. ge├žiyoruz ├Âdeyece─čine inan─▒yorum yani. or biraz erken mi a├žt─▒k acaba. a─čz─▒m─▒z─▒ 7 spini. bo┼č uzatma verirsem bizim i├žin g├╝zel. olur say─▒m─▒z az kald─▒. yapma be ya yapma be yani Nas─▒l o kadar. bo┼č ge├žebiliyorsun Ya abi duracakt─▒ ama. yani alaca─č─▒m ben 400'├╝ b─▒rakaca─č─▒m. Orada ┼č├Âyle bir. 45.000 al─▒m─▒ de─čerinde ├žok bo┼č ge├žti. ├ž├╝n├╝ 50 Araski ├Âder orada kayb. verir g├╝zel bak devam ettir ┼ču ekran─▒. ┼č├Âyle g├╝zel bir ekran devam ederse al─▒r. gideriz Art─▒k ver bir ├žarpan dah gayet. g├╝zelsin 20 var abi. g├╝zel g├╝zel ka├ž ald─▒k buradan 5050 ald─▒k. 50 alm─▒┼č─▒z. 450 dah g├Âz├╝n├╝ simak Sabahtan beri ─č─▒. senle kere duraca─č─▒z dedik zorlad─▒k hak. ettik art─▒k. yani tamam bitti arkada┼člar bitti olay. bitti abi Olay bitti hak etti─čimizi. ald─▒k sonunda ya hak etti─čimizi ald─▒k. 500.000 bar evini ge├žtik bu sefer Baba. harbiden ka├žar bu sefer ka├žar daha da.

bunun ├╝zerine zorlayamam yani ne enerjim. kald─▒ ne cesaretim kald─▒ ├ç├╝nk├╝ b─▒rakal─▒m. ka├žal─▒m 510a Allah'a emanetiniz diyorum. g├Âr├╝┼čmek ├╝zere ak┼čam yay─▒na bekliyorum. hepinizi

All Devices iOS Android Chromecast