┼×─░MD─░ OYNA

12.05.2024 GATES OF OLYMPUS Pragmatic Slot Oyunlar─▒ 30.000 ­čö▒ Dedenin Kasa Patlad─▒ Kazan├ž Sa─člad─▒m! SLOT CASINO


´┐Ż ´┐Ż 
LIVE ´┐Ż ´┐Ż  ´┐Ż ´┐Ż 


12.05.2024

Herkese sevgiler selamlar Nas─▒ls─▒n─▒z ─░yi. misiniz arkada┼člar Umar─▒m iyisinizdir. Bug├╝n sizlerle ┼č├Âyle Gate of Olympos. oynayaca─č─▒z en. kral─▒ndan ─░n┼čallah paran─▒n alt─▒nda. kal─▒r─▒z E─čer E bu videomda ┼č├Âyle g├╝zel. bir para kazan─▒rsam arkada┼člar s├Âz. veriyorum ├žekili┼č yapaca─č─▒m ┼čimdi ┼č├Âyle. 42' le bir ba┼člatal─▒m. oyunumuzu hadi. bakal─▒m moruk ┼ču ├žarpanlar─▒ da. ka├ž─▒rmayal─▒m ama. ya sen neymi┼čsin. be sekiz ├žarpanla oyunday─▒z Ah seni be. ta┼člara. bak Ulan ta├žlar─▒ bile ka├ž─▒r─▒yoruz ya 7de. b─▒rak─▒yor moruk garezi var moruk bu. dedenin bize Bunun ba┼čka a├ž─▒klamas─▒. olamaz Vay seni oyun gibi. be 4200 liram─▒z ald─▒m para bile. vermiyorsun ya ilerlemesi laz─▒m maruk ┼ču. kupalar gelsin kupa laz─▒m bize y├╝z├╝k. laz─▒m ┼čimdi. y├╝z├╝k olmad─▒ olsun Olsun gene param─▒z─▒n. bir k─▒sm─▒n─▒ kurtard─▒k buradan. Ulan iki Spin kald─▒ ver ┼čuradan bir. ┼čeyler.

Ya son Spin onu bile vermiyor moruk onu. bile. vermiyor ver. bakal─▒m bu kadar da de─čil ama moruk ya. vallahi bu kadar da de─čil. g├╝zel 3xle oyunday─▒z mor geliyor mu. gelmedi 7de. b─▒rakt─▒ son 6 7 spine kadar moruk ├žarpan. toplamam─▒z laz─▒m Dede elini niye. kald─▒rm─▒yorsun He ─░lla sana bula┼č─▒m m─▒. kald─▒r ┼ču. elini Hadi ulan H─▒rs─▒z─▒. seni ta├žlar gelmez moruk. gelmez ┼ču verdi─či paralara Bak ┼čaka gibi. ya kum saatleri geldi ├çok g├╝zel geldi. m├╝kemmel geldi kald─▒r Dede elini bir. daha kald─▒r Kald─▒r ulan ┼ču elini. be vallahi billahi daha g├╝zel olabilirdi. ┼čuras─▒. Senin i├žinden ge├žece─čim Bug├╝n Dede. g├Âreceksin 11.000 L gayet g├╝zel vallahi. gayet. g├╝zel Lakin devam─▒nda g├Ârd├╝─č├╝n├╝z gibi. bo┼č. ge├žiyor y├╝z├╝kler de g├╝zel de elini. kald─▒rman laz─▒m ya vallahi billahi ne. terbiyesiz herifsin sen ya. verece─či Buydu. i┼čte 150 lira falan da buradan al─▒yoruz.

I┼čte. 11.6. 78 ┼čimdi moruk ┼č├Âyle yapal─▒m da. biz. Aynen aynen tam olarak ┼č├Âyle ver gelsin. ya jeton de─čeri ├Ânemli arkada┼člar g├╝zel. 5 ├žarpanla. oyunday─▒z devam─▒ gelirse ┼čova gider. moruk. oyun ├žarpan toplamam─▒z laz─▒m bizim. burada son 67 spine kadar Lakin ┼×unlar─▒. bile alam─▒yoruz ya. Ulan hadi. lan Seni adi oyun ya Seni adi oyun 10. spinder bo┼ča. gidiyorsun bir el verdin diye ikinci el. almak zorunda de─čilsin. Ulan kadehler de geldi elini Kald─▒r be. Dede ┼×uraya bak ya ┼×uraya bak kald─▒r ┼ču. elini seni rezil ya seni. rezil b├Âyle enteresan Dede mi olur moruk. ya Allah bunun belas─▒n─▒ vermesin ya beni. benden ediyor. ya Hadi can─▒m benim ┼č├Âyle g├╝zel bir ver. bana ben de gideyim Hem ben sevineyim. hem de Takip├žilerim. sevinsin ┼×uraya bak moruk b├Âyle bir bo┼č. ge├žme ┼čekli mi var ya nerede g├Âr├╝lm├╝┼č ya. nerede g├Âr├╝lm├╝┼č b├Âyle bir bo┼č ge├žti─či.

Atar ┼čimdi 2x beni benden eder Hayret. moruk son 6 spinde Sen nas─▒l ki 5x. at─▒yorsun ya. ya vermez moruk daha bu saatten sonra. biz kasam─▒z kurtaramay─▒z 10 ├žarpana da. ula┼čt─▒k ama hi├žbir ┼čey olmaz az ├Ânceki. gibi kum saatleri falan patlarsa ├Âyle. 1000 liradan Belki bir. ihtimal Hadi. lan seni rezil oyun ya seni rezil. oyun mor ┼čunu 5 400'e ├žek En iyisi. ben ya burada da jeton de─čeri de ├Ânemli. moruk ya ben 5ten yap─▒┼čt─▒ray─▒m. ver. gelsin Ulan ┼čunlar─▒ al─▒p ba┼člasan nas─▒l. g├╝zel olur ya ┼čuralara bak ya 10 k├╝s├╝r. ├žarpan─▒n ├╝zerine ├žizik ├žekiyorsun ya bu. neymi┼č b├Âyle ya Senin gibi oyun mu olur. ya. Ben Yoruldum baruk vallahi ├çenem yoruldu. bunlara ┼čey. yapmaktan g├╝zel bir ├žarpan atm─▒┼č. olsayd─▒n ┼ču an ┼čuradan en k├Ât├╝ 10.000. lira alacakt─▒k. ya b├╝t├╝n ├žarpanlar─▒ bo┼č ge├žiyor ya Allah. Allah verdi─čine bak ┼×uradaki ├žarpanlara.

Bir bak ya. ┼×imdi g├╝zel bir ┼čey yakalamam─▒z laz─▒m ki. kar edebilelim. ilerletmeli laz─▒m moruk. oyunu ilerletmi┼č s├╝rece do─čru d├╝zg├╝n bir. para. alamay─▒z he seni. be Sen bir rezil oyunsun ya Sen. ger├žekten rezil. oyunsun direkt oralara geliyorsun. direkt Of. Of ulan onlar─▒ ka├ž─▒r─▒yorsun Daha neyi. alacaks─▒n ya Daha neyi alacaks─▒n ya. K─▒rm─▒z─▒ da geldi kum saat de geliyor. Allah Allah elini niye kald─▒rm─▒yor ki bu. Deno Allah senin belan─▒ vermesin Gate of. Olympos gibi ya ne bi├žim slot oyunu. mar─▒k bu slotun y. karas─▒ ┼čuraya bakans─▒z oyun bitirece─čiz. resmen moruk bundan bir alt olaca─č─▒ yok. galiba ya bu Bug├╝n bize 5 kuru┼č. vermeyecek arkam─▒za baka baka Gidece─čiz. galiba m├╝dahaleler falan hi├žbir ┼čey i┼če. yaram─▒yor. ya Anan b├╝t├╝n kasay─▒ b ge├žiyor akl─▒mdan. da vermezse peri┼čan oluruz E. ┼č├Âyle yapay─▒m o zaman 7.000 basaca─č─▒m.

Sonra Olin ne verirse. art─▒k Hadi can─▒m benim Hadi bak Ka├ž. eldir bize kas bast─▒─č─▒m─▒z paray─▒ bile. geri vermiyorsun 14 ├žarpanla oyunday─▒z. severim. ├ťf morlar da geliyor bir daha kald─▒r o. elini ├Âh kald─▒r Ulan elini bir daha. kald─▒r g├╝zel Moruk vallahi 21 ├žarpan. daha ikinci sinden 3600 liray─▒. ald─▒k Hadi. bakal─▒m bo┼č. ge├žme ulan be ├╝f ├╝f ├╝f ilerle bunu. Burada b─▒rakma bunu Burada b─▒rakma i┼čte. ya 2800 lira. daha bast─▒─č─▒m─▒z paray─▒ ald─▒k Bundan. sonras─▒ kar yazar y├╝z├╝kler Moruk vallahi. billahi bize y├╝z├╝k at Aha geldi Ahan da. geldi Ahan da geldi ├ľf can─▒m benim day─▒n. seni yesin mar─▒k Sen yeter ki b├Âyle ver. ya g├╝zel moruk ger├žekten ├žok g├╝zel. Ulan durduk durduk paray─▒ alaca─č─▒z. galiba sar─▒ sar─▒ da geldi. y├╝z├╝k ├╝├žl├╝ indir ┼×u y├╝z├╝─č├╝ ya Hadi lan. hadi 5 tipin kald─▒ bo┼č. ge├žme ulan 37 ├žarpan day─▒z 37. ├žarpan g├╝zel bir takla kazanc─▒na buralar.

┼×ov olur ┼čov 3 Spin kald─▒ moruk morlar. getirt morlar laz─▒m Aha kald─▒r dedi. elini sen elini kald─▒r gerisi. bende Day─▒n senin can─▒n─▒ yesin. moruk 12.000 lir daha. al─▒yoruz g├╝zel muk vallahi g├╝zel ─▒ be. Tam yerinde ger├žekten tam yerinde 43. ├žarpa Yeter ki bo┼č. ge├žmesin bundan daha d├Ân├╝┼č yok. arkada┼člar ├žok g├╝zel kazan─▒yoruz ┼ču an. b├Âyle oldu─ču zaman ben mutlu oluyorum. ya Aynen can─▒m benim aynen ilerle bir. tane morat att─▒n can─▒m benim Dede elini. kald─▒r─▒r m─▒s─▒n Adams─▒n Adams─▒n can─▒m. benim ┼čuradan. lira. daha g├╝zel. moruk Ulan nas─▒l oradan bir ┼čey tutmad─▒. be hadi lan hadi son ├╝ SP ├ťf buray─▒. almam─▒z laz─▒m i┼čte kald─▒r Dede ┼ču elini. kald─▒r ne zaman kald─▒racaks─▒n ┼ču elini. ya tutan yerde kald─▒rm─▒yorsun Ulan. ┼čuras─▒ almal─▒yd─▒ be Neyse moruk. 34.000 gayet makul Vallahi bu bana yeter. moruk kasam─▒z ikiye katlad─▒k da gel g├Âr.

Ki moruk bu kadar ┼čeye de ├žekili┼č. yap─▒lmaz ama gene bir 10 ki┼čiye ki┼či. ba┼č─▒ 100 TL'den da─č─▒tay─▒m E bu videonun. alt─▒na arkada┼člar papara numaralar─▒n─▒z─▒. payfix numaralar─▒n─▒z─▒ yazmay─▒. unutmay─▒n bir sonraki Gate of Olympos. videosunda g├Âr├╝┼čmek dile─čiyle ho┼č├ža. kal─▒n Herkese seviler Selamlar. Nas─▒ls─▒n─▒z ─░yi misiniz arkada┼člar Umar─▒m. iyisinizdir Bug├╝n sizlerle beraber ┼č├Âyle. en keyiflisi Gate of Olympos oynayaca─č─▒z. ─░n┼čallah paran─▒n alt─▒nda kal─▒r─▒z hemen. ┼č├Âyle standart a├ž─▒l─▒┼č─▒m─▒z olan 3600'den. ver gelsin bakay─▒m can─▒m. benim. ya Hok ver ulan paralar─▒ Seni adi dede. Allah Allah ya b├Âyle ilk oyundan var ya. para alamay─▒nca muk acayip moralim. bozuluyor ┼čurada bir5 verse ne olurdu. sanki. Vallahi olmad─▒ ay─▒p ediyorsun Dede niye. b├Âyle yap─▒yorsun moruk ya dengesiz misin. nesin ver bakay─▒m can─▒m benim ver ┼č├Âyle. para ver bize ya g├╝zel g├╝zel hem de.

├çarpan dahi tutturam─▒yor. ya harbiden ├žok dengesizsin ya vallahi. bak ya kald─▒r elini Neyi bekliyorsun. ya bekliyorsun beni sinir etmeyi mi. bekliyorsun seni be. olur verdi─čimiz paray─▒. ├ž─▒kartt─▒k ya Ne Yoruyorsun beni moruk ya. ┼č├Âyle g├╝zel g├╝zel paralar verdikten. sonra Day─▒n senin can─▒n─▒ yer. Ya ver ulan bir. 5 moruk verdin mi. yoksa senin ben ya hi├ž. ya vallahi dengesiz tuttu mu tuttu moruk. y├╝z├╝k m├╝z├╝k Ya─čd─▒r moruk ┼čuraya. ┼č├Âyle ver moruk ver Bir ├Ânceki elinde. zarar─▒n─▒. kurtaral─▒m Ulan son Spin hala do─čru. d├╝zg├╝n bir ┼čey alamad─▒k ┼čuradan ya ┼ču. elini Ya kald─▒r mor ┼čimdi k├╝ll├╝─č├╝ kafana. f─▒rlat. ya ya ┼×urada bir amblem olsa ┼č├Âyle. bast─▒k├ža ┼čuna bir tokat atsa kendine. getirse. ya Harbiden ne dengesiz mor vallahi. billahi beni yoruyor harbiden beni. yoruyor kald─▒r elini bir daha ┼č├Âyle. can─▒m benim yorma day─▒. ya g├╝zel oyuna girdik bakal─▒m devam─▒.

Gelecek. mi Evet merakla biz de bekliyoruz moruk. bir ┼čey verecek. mi 3 ├žarpan da ┼čuradan 10 ├žarpana zarla. zorla ula┼č─▒yoruz. kald─▒r can─▒m benim elini ya yorma day─▒n─▒. Niye Yoruyorsun day─▒n─▒ ya ┼×uraya bak. ekran patlat─▒yoruz elini kald─▒rm─▒yor ya. Ya kald─▒r ┼ču elini iblisin ├žocu─ču. seni Ya moruk var ya bunun b├Âyle rakib. Albo─ča. eldivenlerini giyeceksin b├Âyle Sa─čl─▒. sollu kro┼čeleri gireceksin. buna bak bak bak bak ┼čuna bak bak ┼čuna. ┼čuna parmak aras─▒ alt─▒n terlikle gezen. fakir dengesiz ya vallahi dengesiz. billahi dengesiz olur bekledi─čimiz Zaten. bunlar sonunda ya vallahi moruk vermesi. laz─▒m bize. ya Ya bunun entar isinden tutacaks─▒n. moruk kedinin fareyle oynad─▒─č─▒ gibi. oynayacaks─▒n bu dedeyle bu bundan. anl─▒yor bizi sinir etmeden para mara. vermiyor dengesiz midir nedir daha. ba┼člad─▒─č─▒m─▒z yerdeyiz Ya ben Kafaya.

Koymu┼čum moruk yani ben bundan paray─▒. alaca─č─▒m benden ka├žar─▒ yok bunun. ya Hok ver ulan. paralar─▒ Kald─▒r kald─▒r o elini. Hadi. bakay─▒m Allah. Allah H seni be bir tane ├žarpan. tutturam─▒yor ┼×uraya bak ya komple ekran. patlat─▒yoruz elini. kald─▒rm─▒yor ya Hadi Dedeci─čim vallahi. hadi sen ki dedesin bir ┼čuraya 500x at. bana bakar oyunun kaderi her an. de─či┼čebilir ger├žekten dengesiz Moruk ne. yapacaks─▒n ki buna Vallahi dengesiz a─č─▒r. dengesiz. ya Nerede lan benim ┼čeker ─░lac─▒m he. ┼čuradayd─▒. edecek zaten yak─▒nda C├╝mb├╝r Cemaat moruk. Bu Ekip komple Deliler hastanesine. gidelim Eh seni be Eh seni be duydun mu. bizi iblisin ├žocu─ču. seni ver moruk ver bari Hastane. masraflar─▒n─▒ senden al. ya vallahi g├╝zel oldu billahi g├╝zel oldu. moruk 10.000 liraya yak─▒n. para Olur olur sen b├Âyle ver Day─▒n. Sevinmez gel y├╝z├╝me t├╝k├╝r. ya Hadi bakay─▒m Eh seni be 7de de.

B─▒rakmazs─▒n o ta├žlar─▒ anan y├╝z├╝kler de y. kald─▒ Aynen bu da 7 ┼×├Âyle devam edelim. maruk o zaman devam 36 beten devam. bakal─▒m ne. olacak veri gelsin. ├žabuk Allah. Allah ya iki ├žarpanlarla beni. kand─▒rm─▒yor. mu zannediyor ki day─▒s─▒n─▒ kand─▒r─▒yor iki. ├žarpanla kald─▒r ┼×uraya bir 50x 100x. Kald─▒r at h─▒rs─▒z─▒ seni ya o─člum ─░ntikam. Almaya Geldik biz buraya dengesiz bir. slot oyunu de─čilsin potansiyelin ├žok. y├╝ksek ama vermedi─čin zaman o inat. damar─▒n tuttu─ču zaman paralar─▒ da. vermiyorsun ya sen nesin moruk kald─▒r ┼ču. elini ya ka├ž kere daha ilerleyecek oyun. Ya kald─▒r ┼ču elini. kald─▒r eli sakat ya vallahi eli sakat. buna yeni el takt─▒raca─č─▒m gelin bir. olal─▒m buna bir el takt─▒ral─▒ ne bi├žim. takla kazan├žlar─▒m─▒z yiyor. Ya tamam verip verebilece─čin zaten buydu. artt─▒ral─▒m moruk Yapacak bir ┼čey yok. ┼č├Âyle 4000'e ├ž─▒kartal─▒m sonra 4200 4800.

5 art─▒k Allah ne verdiyse 10. 20 ya harbiden ├žok dengesiz. moruk ya ┼č├Âyle ┼čeylerde nas─▒l yde. b─▒rakabiliyor musun sen ya. Ulan ┼čunu bile alam─▒yoruz ya 10 ├žarpan. at─▒yor o bile. tutmuyor Vay seni zal─▒m ya ger├žekten ├žok. zal─▒ms─▒n sen. ya ┼×uraya bak ├žarpansal. be ┼čuraya bak ya ┼č├Âyle takla. kazan├žlar─▒n─▒n ├╝st├╝ne yat─▒yorsun ya Sa─č. ol ya bir DT ├žarpan atmaya ak─▒l. ettin vallahi yoruyorsun ya billahi. yoruyorsun. ya Hadi bakay─▒m can─▒m benim ver. gelsin g├╝zel bak 4 ├žarpan g├╝zel. moruk Ulan 7 de b─▒rakm da alal─▒m ┼ču. ├žarpanlar─▒ ya g├╝zel 8 de buradan 12. ├žarpana. ula┼čt─▒k ne gelir ki daha bir ┼čey gelmez. moruk ilerletmez buray─▒. + 5 olur Olur can─▒m benim olur Day─▒n. senin can─▒n─▒ yesin Yeter ki ┼č├Âyle g├╝zel. bir para alal─▒m senden. ya Hadi. bakay─▒m ya bo┼č ge├žiyorsun moruk 1 5. verdin zaten. g├╝zel kald─▒r ┼čimdi elini ┼ču takla. kazanc─▒n─▒ hi├ž etme.

Ya Ya kald─▒r ┼ču. elini Vay seni zal─▒m kald─▒r lan. art─▒k ya sen var ya harbiden ├žok. dengesiz birisin. ya ya en son seni var ya boykot edece─čim. oynamayaca─č─▒m Moruk vallahi bak. ┼×uraya bak moruk hi├žbir ┼čey tutmuyor ya. Hi├žbir. ┼čey ya Nas─▒l beceriyorsun ┼č├Âyle tagla. kazan├žlar─▒nda elini kald─▒rman gerekiyor. Oha oha ┼čuraya nas─▒l kald─▒rm─▒yorsun ya. 10.000 k├╝s├╝r liraya Az ├Ânce ├žizik ├žektik. ya gel de sinirlenme moruk gel de buna. tutulma Ulan kald─▒r art─▒k ┼ču elini Ya. kald─▒r Lanet olsun senin gibi oyna ya. beni ne sinirlendiriyorsun ya lan kald─▒r. art─▒k Vay seni al─▒m ya Vay seni al─▒m ya. burada kuduracak sinirimden. ya Ne dengesiz bir ┼čeysin moruk sen ya. ya Ayak ├╝st├╝ moruk Bak az ├Ânce 250'den. ka├ž ├žarpan 25 ├žarpan falan. vard─▒ d├╝nyalar─▒ kaybettiriyor bize ondan. ├ľnce 10.000 liraya ├žizik ├žekti bir elini. kald─▒rm─▒yor. ya Az ├Ânceki oyun var ya bizi 30.000.

Liram─▒z danan etti en az. Hadi bakay─▒m ac─▒s─▒n─▒ burada ├ž─▒kartal─▒m. bari ya son alt spine kadar moruk bizim. ├žarpan toplamam─▒z laz─▒m. Ulan kald─▒r art─▒k ┼ču elini ya vallahi. bizi bitireceksin Sen Dede b├Âyle. yaparsan ya ┼ču takla kazanc─▒n─▒n. g├╝zelli─čine bak bir elini kald─▒rm─▒yorsun. mahv oluyoruz. ya Vay seni zal─▒m ya ger├žekten ├žok. zal─▒m b├Âyle dengesizlik de olmaz ama. moruk ya vallahi ├žok dengesiz billahi. ├žok dengesiz ya bu neymi┼č ama ya. Yani bu da vermezsem Oruk daha ├╝st├╝ne. gitmem. ne seni be bo┼č ge├žmeye yemin etmi┼č sanki. ya d├╝nyalar─▒ patlat─▒yoruz da bir elini. kald─▒rmaktan aciz ta├žlar patlad─▒ bak. kald─▒rmas─▒ laz─▒m moruk elini Ya kald─▒r. ┼ču elini Ya kald─▒r ┼ču elini bizi zarar. ettirme art─▒k. ya yok Moruk vallahi ├žok dengesiz. oynanmaz bu bug├╝n ya net s├Âyl├╝yorum bu. bug├╝n oynanmaz. ya de─či┼čik bir slot oyunu moruk bug├╝n bu.

hi├ž keyfi yerinde de─čil herhalde. dedenin ├žok enteresan ya ger├žekten ├žok. enteresan son Spin de veriyor 15x ya. Neyse yapacak bir ┼čey yok moruk 7.000. zarar var videoyu be─čenmeyi kanal─▒ma. abone olmay─▒ unutmay─▒n bir sonraki slot. oyununda g├Âr├╝┼čmek dile─čiyle ho┼č├ža kal─▒n

All Devices iOS Android Chromecast