┼×─░MD─░ OYNA

12.05.2024 ­čöą EN KARLI SLOTU 2023 - BIGGER BASS BONANZA | Bigger Bass Bonanza Slot | Kazan├ž Bigger Bass Bonanza


´┐Ż ´┐Ż 
LIVE ´┐Ż ´┐Ż  ´┐Ż ´┐Ż 


12.05.2024

Bu arada dostlar geceleri de saat 12 ile. 1 aras─▒ canl─▒ yay─▒nlar─▒m─▒z oluyor her. g├╝zel kazanc─▒m─▒zda g├Ânderimler. sa─čl─▒yoruz haberiniz olay Ee bunlar─▒ da. ka├ž─▒rmamak i├žin kanal─▒m─▒za abone olup. bildirimlerin sesini a├žmay─▒ unutmay─▒n. Dostlar ├ç├╝nk├╝ ben g├Âr├╝yorum telegramda. abi bildirim gelmiyor falan filan yazar─▒. Ken altm─▒┼č yedi bu├žuktan girdik g├╝zel. yaz─▒yorsunuz dostlar o y├╝zden. bildirimleri a├žmazsan─▒z YouTube bildirim. yollam─▒yor Anlamad─▒m bende sa├ž─▒m─▒ bir. Algoritma i┼čte. ┼×imdi benim m├╝dahale atal─▒m bo┼č yere. Spin 4 laz─▒m yapar m─▒s─▒n. Hen├╝z bir Hasan gelemedi. yolda geliyor herhalde. Yani sen ├ça─č─▒rmadan Gelmiyor musun o─člum. Hasan Tan Tan Tan Tan. Tamam g├╝zel ┼čimdi 3 tane daha ard─▒. ard─▒na gelmen laz─▒m bir m├╝dahale. ataca─č─▒m tamam. bir tane daha ataca─č─▒m ├žok g├╝zelsin. sonda da ataca─č─▒m direkt. adams─▒n sen Arda Arda m├╝dahalelerle.

├çarp─▒ ikimizi ald─▒k g├╝zel ┼čimdi bebe─čim. ┼č├Âyle g├╝zel bir ekran yapal─▒m Hi├ž. ├Âdemedim ├ç├╝nk├╝ level 1'de 2 de ├Âde. bak buralara ver Buralar olur yeriz biz. yani. ama ├žok k├Ât├╝s├╝n be o─člum ne olacak bu. halimiz. ne kadar g├╝zel bal─▒klar at─▒yorsun Hasan. yok. ┼čimdi b├╝y├╝k bal─▒k ├ž─▒ks─▒n ┼čundan be kanka. bakay─▒m. b├╝t├╝n hamsileri toplad─▒k. Karadeniz'de hamsi b─▒rakmad─▒ la Hasan. her yer hamsi oldu b├╝t├╝n hepsini bana. at─▒yorsun. Atar m─▒ birka├ž tane daha acaba diyece─čim. de zor bir tane atabilir belki son. ya onu bile atmad─▒ k├Ât├╝ ├žarp─▒ 2'ye. Gittik ama ├Âdeme atmad─▒ bir bek├ži bek. deneyelim unutur. girmezse artt─▒ral─▒m. ├žok k├Ât├╝ ├Âdedi ├ç├╝nk├╝. 75'ten bir o─člum Sald─▒m. Hadi bakal─▒m Big bas─▒m ├žok g├╝zelsin. M├╝kemmelsin. can─▒n─▒ yerim senin Haydi bakal─▒m o─člum. en serisinden hasanlar─▒m─▒z─▒ al─▒rsak. olay─▒m─▒z biter. Kanka bak g├╝zel ekranlar at─▒yorsun da.

Can─▒m─▒n i├ži buralara Hasan gelmeyince. hi├žbir i┼če yaram─▒yor ekran. 150 liraya at─▒yorsun bana Hasan'─▒. ay─▒p ediyorsun yani. Neyse ├žarp─▒p ikiye gidersek i┼čimizi. yapars─▒n tamam. Hadi bakal─▒m iki tane daha atman laz─▒m. g├╝zelsin. son stilinde rapla. bak Bir tane daha Spin var Bir tane daha. at Tamam ├çok iyisin Vallahi ├žok iyisin. Te┼čekk├╝r ederim karde┼čim ama bu sefer. ├žarp─▒ ikiden ├Âdemeyi almam─▒z laz─▒m. Hasanc─▒─č─▒m. Tamam bak. Ya ┼ču ekranlara niye atm─▒yorsun O─člum. bak bak bak bak. buraya koysam zaten bir ton ├Âdeme. atacaks─▒n be karde┼čim tamam Bu da olur. 3300. iki tane. Hadi biraz zorla kendini. ─▒k─▒n─▒yor musun ne yap─▒yorsun G├Ânder ┼ču. Hasan'─▒ aferin Tamam Para ├Ânemli de─čil. iki spinle bir tane daha koy ├žarp─▒p ├╝├že. gidelim. Hadi bu ├žarp─▒ ├╝├že gittim Bence ben ya. Aferin sana Aferin sana ├žarp─▒p ona gider. miyiz ┼čimdi insano─člunun nank├Âr abi be.

Birine verince bir daha a├ž daha az. fazlas─▒n─▒ istiyor Yani bir ┼čeyi elde. etmeyelim Biz ┼čimdi kanka 4 tane. koyuyorsun ├žarp─▒p ona gidiyoruz. Hadi bebe─čim. 9 Spin. ├žarp─▒ 10 yapmayacaksak da kanka En. az─▒ndan g├╝zel bir ├Âdeme at─▒┼č─▒ ├žarp 3. level bak buralara verirsen tatl─▒ olacak. yani. Hadi bebe─čim yani ├ç├Âpe at─▒yorsun ama ama. ├ž├Âpe att─▒n Yani bunu sen de biliyorsun. b├Âyle ├ž├Âpe at─▒nca ne oluyor ├žarp─▒ ona. girmen laz─▒m. bo┼č 3 tane hayatta atmaz hi├ž b├Âyle ┼čey. keyiflenmiyorum yapmaz ├žarp─▒ onu. baksana. yok. ama gayet iyi ├Âyle dedi. g├╝zel bir bebek t├╝fek atar m─▒ diye bir. unutursa alal─▒m. belki atar. atmada ┼č├Âyle 87 bu├žuktan 20 mi koyal─▒m. yava┼č yava┼č abici─čim Sen can─▒ms─▒n ya biz. spinle ├ž─▒k─▒yoruz Biz spine giriyoruz. Hadi bakal─▒m Hasanc─▒─č─▒m 4 tane koydun Ne. Olacak Halimiz g├╝zel ekranlarla dolsun. buras─▒ Bak m├╝dahalelerin hakk─▒n─▒ verdim.

Yaln─▒z direkt iki tane Bu eli Yanar Bu. el yanar ┼čimdi onun isminde iki tane. daha koyuyorsun en k├Ât├╝ ├žarp─▒ 2 hatta. 34 tane koy da kanka ├žarp─▒ 3'e de. gidelim Yapars─▒n yapars─▒n Hadi bakal─▒m. Hasanc─▒─č─▒m. bak bak bak bak bak ekranlar─▒n. g├╝zelli─čine bak oralara vermen laz─▒m. bebe─čim. 8 Spin. en k├Ât├╝ iki tane laz─▒m bize. 175 bin liral─▒k bal─▒k ve hasans─▒z Tamam. bo┼ča att─▒ bir tane daha her t├╝rl├╝ atacak. 5. bu banko'nun Bankas─▒ yani b├Âyle bu ├Âdeme. ile g├Ânderece─čini d├╝┼č├╝nm├╝yorum dedi─čim. gibi g├╝zel ekran da iyi. ┼čimdi 3 spinli bir tane daha koyarsan. ├žarp─▒ 3'e de gidebiliriz yap bakal─▒m. Nas─▒l yap─▒yorsun Hasanc─▒─č─▒m. Hadi o─člum iki g├╝n├╝m├╝z. son. g├╝zel ekranda versen ─░yidir s─▒k─▒nt─▒ yok. ┼ču ├žarp─▒ ikide ├Âde bakal─▒m o zaman g├╝zel. ekranlara o vereceksin direkt. ┼č├Âyle b├╝y├╝k bal─▒klar gelince direkt bak. Ya─čd─▒r Bak buraya Ya─čd─▒r i┼čte anlad─▒n m─▒.

Bu Hamsiye bile atmad─▒n lan hayret. bak bak. yapacak ya yapacak ├ľyle de b├Âyle de. yapacak. ekran─▒n g├╝zelli─či Hasan'─▒n gelmemesi. Hasan Nereye geliyor Hamsiye 700 lira. buradan ├ž├Âp├╝n ├ž├Âp├╝. hamsilerin Ne seviyorsun bu kadar be. o─člum. yakalamas─▒ kolay ya at A─čay─▒ al Hamsiyi. O Hayat sana g├╝zel. ├ž├Âp ├Âdeme k├Ât├╝ artt─▒raca─č─▒z Abi ┼ču. spinleri ats─▒n. Hadi bakal─▒m bir ara ├Âdeme olur yeriz. ┼čimdi y├╝zden ons alaca─č─▒m en ba┼č derken. m├╝kemmelsin arada Arda giriyoruz anas─▒n─▒. satay─▒m ├žok iyisin Bak yemin ederim ├žok. iyisin Sadece g├╝zel ├Âdemeler atman laz─▒m. yapars─▒n o─člum. bak bitiminde g├╝zel 10.000'den ald─▒n. i├žeride bizi en k├Ât├╝ y├╝z├╝k son bir ├Âder. Tamam iki tane koydu Aferin o─člum para. ├Ânemli de─čil ├žarp─▒ 2'ye gideriz Bence. Hadi bakal─▒m zorla kendini biraz yak─▒n o. ├žarp─▒ 2 ver bana. kald─▒ bir m├╝dahale koydum g├╝zelsin sen. muazzam bir detays─▒n bebe─čim be Bir de.

Ba─člad─▒ Bal─▒klar─▒ da 2200 g├╝zel bir tane. daha at─▒yorsun Hasanc─▒─č─▒m sadece bir. tanecik. son Spin Sona Kalan Dona kal─▒r bu vermez. Hayret verdi anas─▒n─▒ satay─▒m 4200 de. buradan sana hayret Can─▒n─▒ yiyeyim senin. sen harbiden farkl─▒sin ya. bebe─čimsin benim. 9000 kald─▒ ┼×imdi ├žarp─▒ ile g├╝zel bir. ├Âdeme yani k├Ât├╝ 1400. ama ├žarp─▒ 3 yapabiliriz o y├Ânden problem. yok devam edelim. g├╝zel bir ekrana atarsan sevinirim Ben. bundan mesela mesela. bunlar g├╝zel ekranda buraya da. atabilirdin. buraya Att─▒n Tamam 2000 buradan 4000 2. tane daha atar m─▒s─▒n bebe─čim en k├Ât├╝. 10.000 ├Âdedi de─čil mi sa─č olsun ├Âyle. dedi. ┼×imdi iki tane daha koyarsan. s─▒k─▒nt─▒ yok Tam istedi─čim ├Âdemeye att─▒. y├╝z├╝k s├Âyledi mi ├Âdedi yeterli devam bir. bek├ži bek gelebilir bir unutur salal─▒m. belki atar. Hadi can─▒m. yapmad─▒n m─▒ Problem var m─▒ Yok Hasanc─▒m. 112 bu├žu─ča ├ž─▒kar─▒z Biz biz artt─▒r─▒r─▒z.

Bebi┼čim sen yeter ki gel b├Âyle Sen yeter. ki gel ben att─▒r─▒r─▒m abi hi├ž s─▒k─▒nt─▒ yok. sen gelece─čim de ben istersen binden. 1250'den salay─▒m derken g├╝zel ekran daha. ilk elden m├╝kemmel ekrana att─▒ Aferin. lan sana. 4.387 buradan 3 tane daha koy bakal─▒m. nas─▒l koyuyorsun ┼ču ├žarp─▒y─▒ ikiye al. beni. daha seksi Filmimiz var yapar m─▒. yapabilir ama megavin var yapmazsa. ┼ča┼č─▒rmam g├╝zel ekran 2250 Buras─▒ alt. spinnimiz var. alt spinnimiz iki tane atman laz─▒m. Hadi bakal─▒m Hasanc─▒m. ├žok g├╝zelsin. muazzams─▒n Sen bir tane daha koyuyorsun. yapars─▒n bir tane daha koyars─▒n Bence. ├žarp─▒ 2'ye gidelim. Hadi bakal─▒m 3 spinimiz var Kald─▒ 2. Hasan'dan ver bana bir tane son. Abi son atsayd─▒m be sonra bir atman iyi. olurdu be bir Bek├ži. artt─▒raca─č─▒z. 125'ten 10 sald─▒m ├Ânce. bir 10 daha deneyebilirim buradan. ama denemeyece─čim 150'den bir 10 tur.

Hadi o─člum. 175 10. ikileri b─▒rak hadi ├ž─▒k Aferin son elle. girdi Aferin 17 bu├žuk milyardan ald─▒m. bizi i├žeri ┼čimdi ├žarp─▒ 2'ye g├Ât├╝relim. serisinden ├žok g├╝zel ├žok g├╝zelsin b├Âyle. art─▒k kanka s─▒k─▒nt─▒ yok ├žarp─▒ 2'ye g├Ât├╝r. Yeter ki ├ž├Âpe at. ├ž├Âp istiyorum bal─▒klar─▒n Hepsini ┼ču an. m├╝dahaleyi koyduk burada. de─čil mi Aynen. iki tane daha koy bakal─▒m yapars─▒n. yapars─▒n. 5000 2 tane. bir tane koydun Aferin ikinciyi de koydu. ikinciyi de tek ele koydu bal─▒k olmasa. da karde┼čim benim sa─č olsun Yapt─▒. yapaca─č─▒n─▒ ├žarp─▒ ikiye ald─▒ ┼×imdi 3 Spin. de bir iki tane daha atarsan ├žarp─▒ 3 de. yapar─▒z of bal─▒klara bak son sifin. anan─▒n g├Âz├╝ym├╝┼č buraya versene. ulan var ya. ┼×imdi burada biraz ├Âde Kanka hadi Aferin. iki tane koyduk karde┼čim benim yine hop. on bu├žuk buradan on bin be┼č y├╝z direk. m├╝kemmelsin Sen b├Âyle devam edelim ama. ├žarp─▒n├že gidelim mi daha 8 8 el var.

iki tane atman laz─▒m Hasanc─▒m muazzams─▒n. bu arada. ben seni gazlayay─▒m biraz ya sen b├Âyle. ├Âdeyeceksen ben s├╝rekli gazlar─▒m. Sen beni ben seni gazlayal─▒m bunun sonu. g├╝zel bir bitsin 4000 var 2 tane daha. hadi. kanka 3 tane daha yapar m─▒s─▒n Tamam bir. tane att─▒ ikisi filminde bir tane daha. koyuyorsun bir tanecik daha y├╝z. ikisinden fazlas─▒n─▒ ├Âdedi ┼×u an bir tane. daha koyarsa ├žarp─▒ ├╝├že gidece─čiz. son sonra kalan Dona m─▒ kal─▒r. Dona kal─▒r ├žarp─▒ ├žalmad─▒ ama g├╝zel ├Âdeme. att─▒ Problem yok o y├╝zden ┼č├Âyle 10 tur. salaca─č─▒m bir Bek├ži

All Devices iOS Android Chromecast