┼×─░MD─░ OYNA

12.05.2024 AV─░ATOR ­čĹĹ K├╝├ž├╝k Kasa ­čĹĹ REST─░ ├çEKT─░M EFSANE VURGUN ­čĹĹ Aviat├Âr Nas─▒l Oynan─▒r ?


´┐Ż ´┐Ż 
LIVE ´┐Ż ´┐Ż  ´┐Ż ´┐Ż 


12.05.2024

Aviat├Âr Kazan kanal─▒ndan Hepinize. selamlar Dostlar Kaptan konu┼čuyor. T├╝rkiye'nin en iyi en yeni en ├žok. kazand─▒ran kazand─▒rmaya ├žal─▒┼čan kanal─▒na. Hepiniz ho┼č geldiniz kankam Evet bug├╝n. 2000'lik bir sermayemiz var karde┼čim. tablomuzu yakalad─▒k pembelik bir tablo. bak pembeyi yakalamal─▒ bir tablo D├╝n. bunu yay─▒n─▒m─▒zda da s├Âyledik yay─▒n─▒m─▒zda. gelen Arkada┼člar g├Ârd├╝ zaten ├žok g├╝zel. Eee nas─▒l diyeyim size en az 150 oran. 1.60 oran─▒m─▒z var ya bizim bir takti─čim. var hani ha en az 15 16. defa yakaland─▒ karde┼čim ve pembeyi. istedik Bu sayede pembeyi de yakalad─▒k. d├╝n ak┼čam yay─▒n─▒m─▒za gelen dostlar─▒m─▒z. g├Ârd├╝ arkada┼člar baz─▒ ┼čeyler i├žin Tabii. yay─▒nlara da gelmek Eee orada direkt. soru sorabilirsiniz ben o. sorular─▒n─▒za uygun bir ┼čekilde cevap. verip orada daha Hani daha sa─člam olur. daha sa─čl─▒kl─▒ olur O y├╝zden arkada┼člar.

Ne diyoruz yay─▒nlara bekliyoruz Evet. pembeyi kovalad─▒─č─▒m anlardan itibaren. ┼čimdi b├Âyle mor tablolar─▒n─▒ bekliyoruz. Tabii ki Pem de gelirse ├žok b├╝y├╝k. gelece─čini sanm─▒yorum Yani ├Âyle. azalt─▒yor 100 200 falan. filan yani 15 20 12 bazen 12'de hemen. falan patl─▒yor b├Âyle bir tablo. Bekliyoruz bakal─▒m ne olacak kankam A bu. arada a pembe geldi Ben konu┼čurken. Yaln─▒z ben ┼č├Âyle bir masamda Bir ┼čey. ararken Bu arada pembe de gelmi┼č oldu. kankam Tamam dedi─čimiz gibi b├╝y├╝k bir. pembe beklemiyorduk zaten biz Ama tabii. ki a nas─▒l yeti┼čmez ya biz Tabii ki. arkada┼člar 150 oranlar─▒m─▒z da tertemiz. kazan├žlar─▒m─▒z ekranda fazlas─▒yla zaten. bak─▒n 119 var Bir tane daha 119 var 1111. var. 11'ler 1.0 1 ik defa art arda atm─▒┼č. b├Âyle u├ža─č─▒n ├žok h─▒zl─▒ bir ┼čekilde. d├╝┼čece─čini en az bir Hani 56 defa. beklemiyoruz arkada┼člar beklemedi─čimiz.

I├žin de 1er imizi kovalamaya devam. ediyoruz Tabii kazand─▒k├ža da ne. yap─▒yorduk. y├╝kseltiye yeti┼čmiyor ya. Bak ┼čimdi ├žok erken ├žekiyor gibi. g├Âr├╝n├╝yoruz Ama yakla┼č─▒k 250 300 kar. alarak sadece tek bir alandan kar alarak. ├ç─▒k─▒yoruz ┼čimdi kazand─▒k├ža Ne diyorduk. arkada┼člar b├╝y├╝tece─čiz tabii Siz kendi. tutarlar─▒n─▒ g├Âre belirleyin bunlar─▒ Yani. benim bu i┼čte 700 ise Sizinki 200D o Sa─č. taraf 400e Sizinki 50'dir 100'd├╝r. g├Âre belirleyin kanlar bui bekliyorduk. art─▒k bir mavi bekledi─čimiz i├žin durduk. Arkada┼člar iyi ki de beklemi┼čiz yoksa. biz 150'yi. kovalard─▒ burada d├╝┼čmesini beklemiyoruz. ama biz garantici oynayal─▒m abi ama mor. g├Ârme Evet gmi g├Âr. yani g├Ârse biraz tuhaf olurdu. Kanka baksana ┼ču tarafa mavi kalmad─▒. karde┼čim ┼čimdi yakla┼č─▒k kasam─▒z iki. kat─▒na getirdik zaten Hatta iki kat─▒ndan. biraz fazlaya getirdik ├žok g├╝zel oldu bu.

Bu art─▒k bir mavi tablosunun. beklendi─čini i┼čaretiydi arkada┼člar 1.33. 1.85 1.38 yeterince u├žak h─▒zl─▒ d├╝┼čm├╝┼č. zaten tabloda var o y├╝zden burada bir. mor bekliyorum ama ben i┼čimi garantiye. al─▒r─▒m karde┼čim oyun ters k├Â┼če. yapar Tamam bu bize a Of ├žok iyi yerde. ├žektik gerek yok arkada┼člar bak─▒n. dedi─čim gibi 1.45 150 oranlar─▒nda. yakalad─▒n m─▒. temiz b─▒rakma kar kard─▒r. ┼×u an ne beklenir burada bu tabloda. Tabii ki mor beklenir Biz bekler miyiz. Ben. beklemem benim kar─▒m benim ┼ču an kasam 2. bu5 3 kat─▒na ├ž─▒kt─▒ hemen hemen niye. bekleyeyim ki arkada┼člar Evet bunu. bekliyoruz biz de bekliyoruz g├Âr├╝yoruz. tabloyu ama full tabloyu yorumlay─▒p Hadi. kanka tamam burada mor gelir Hadi mor. Hadi mor Hadi mor deyip ┼čurada d├Ârtl├╝. seride iki defa mor beklesem para gitti. tek abi moru bekliyorsan moru. bekliyorsan tamam m─▒ kankam Bak bu el.

Bekleniyor mu. bekleniyor umrumda m─▒ de─čil ald─▒m m─▒. ald─▒m yani ┼ču mor bekleniyor muu Evet. bekleniyordu i┼čte 2 21 220 240 Her neyse. Ama ben 150' kar─▒m─▒ yazd─▒rd─▒m ┼ču an kar. kat─▒m─▒ 3 kat─▒na ├ž─▒kard─▒m. ├ž─▒kard─▒m Sen zaten bekledi─čin ┼čey abi. ┼č├Âyle bir ┼čey var bekledi─čin ┼čeyi. bekleme bu oyunda ├Âyle s├Âyleyeyim. size baksana abi kar─▒m─▒za 3 4 kat─▒na. ├ž─▒kt─▒k. ya niye gerildi Hay─▒r Mevzu bahis ┼ču. kankam ┼čeye ├╝z├╝l├╝yorum Ben hani kazan─▒n. istiyorum Ba┼čka bir ┼čey de─čil kanka. Abi ┼čimdi ben burada yalana gerek yok. d├╝┼čece─čim kasam 6000 sabit. olsun tehlikeli ne ataca─č─▒ belli. de─čil ha. Bak yine atsay m─▒┼čs─▒n Hani al─▒rm─▒┼č Bak. 150'den kald─▒r─▒rm─▒ paray─▒. olsun. ama. olsun Ne oldu buray─▒ art─▒k bir t─▒k. y├╝kseltebiliriz Ben 6000e kafamda. sabitlemi┼č abi onun ├╝st├╝ne oynuyorum. ─▒k Sa─č taraf Biraz bekletece─čim. ama Oo hi├ž bekletmem ie f─▒rsat bile.

vermedi. kanka Evet yani bug├╝nl├╝k Asl─▒nda bu. kadar olabilir. kankam. Yani evet bak─▒n k├Ât├╝ tablolar gelmeye. ba┼člad─▒ O y├╝zden Ne diyelim Ne olsun. kankam ┼čunu da ┼č├Âyle 43 olsun kapan─▒┼č. konu┼čmam─▒zda beni izledi─činiz i├žin. te┼čekk├╝rler diyelim kankam umar─▒m heres. oynamayanlar da oynamam devam ediyordu. Bir sonraki ├ž─▒lg─▒n videomuzda g├Âr├╝┼čmek. ├╝zere. seviliyorsunuz ho┼č├ža kal─▒n arkada┼člar

All Devices iOS Android Chromecast